دانلود سریال
Hit-Monkey

1538 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 7995
10
/
7.8
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Hit Monkey
دانلود سریال Hit Monkey

خلاصه داستان سریالHit monkey 

انیمیشن hit monkey داستان یک میمون آدمکش را دنبال می کند که به دنبال گرفتن انتقام از یک گروه جنایتکار ژاپنی است. داستان زمانی شروع می شود که یک قاتل ناشناس، جوخه ای از سربازان دشمن را به عنوان یک کودتای سیاسی نا فرجام منفجر می کند. پس از فرار برای نجات جان خود، در برف از هوش می رود و توسط میمون های ماکاک ژاپنی نجات می یابد. تمام نیرو های ماکاک از این قاتل استقبال می کنند و او را در قبیله خود می پذیرند؛ به استثنای یک میمون که به او اعتماد ندارد. قاتل هر روز تمرین می کند و میمونی که به او اعتماد ندارد، به تماشای تمرین می نشیند و مهارت های او را می آموزد. 

در حالی که نیرو های ماکاک تلاش می کنند تا سلامتی قاتل را به او بازگردانند، ماکاک تنها مخالفت می کند و با مهارت های جدید خود با بقیه نیرو ها مبارزه می کند؛ بنابراین به دلیل خشونتی که از خود نشان می دهد، از قبیله اخراج می شود. در این هنگام گروهی از مردان برای کشتن قاتل، به سمت قبیله ماکاک حرکت می کنند و همه را می کشند. شخصیت اصلی که از کشتار قبیله اش خشمگین است، کل گروه مردان را می کشد. او که مصمم به انتقام برای قبیله سقوط کرده خود است، زندگی خود را وقف کشتن قاتلان، با نام مستعار hit monkey می کند. در این میان او توسط روح یک قاتل آمریکایی به نام برایس فاولر راهنمایی می شود تا به دنیای زیرزمینی توکیو آسیب برساند. 
 

داستان سریال Hit monkey

این اثر توسط ویل اسپک و جاش گوردون، بر اساس شخصیت کمیک مارول به همین نام ساخته شده است. hit monkey به زبان انگلیسی منتشر شد که کشور مبدأ آن، ایالات متحده آمریکا است. دافی بودرو، مولی براک و مارکوس روزنتاتر تهیه کنندگان این محصول هستند. در این انیمیشن آلی ماکی، اولیویا مان، فرد تاتاسیوره و جیسون سودیکیس به ایفای نقش می پردازند. با توجه به محتوا و داستانی که ضربه میمون روایت می کند، توصیه می شود که افراد زیر ۱۸ سال آن را تماشا نکنند. 

Hit monkey در یک فصل ۱۰ قسمتی ساخته و منتشر شده که هر قسمت آن مدت زمانی بین ۲۲ تا ۲۷ دقیقه را به خود اختصاص می دهد. هولو شبکه ای بود که وظیفه پخش سریال را بر عهده گرفت و آن را در ۱۷ نوامبر ۲۰۲۱ منتشر کرد. این مجموعه تلویزیونی در ژانر های اکشن، ماجرا جویی، کمدی و علمی- تخیلی تولید شده است. پخش تلویزیونی مارول، نقش مهمی در روند تولید و انتشار آن ایفا کرد تا این سریال به بهترین شکل ممکن به دست مخاطبان برسد. 
 

نقد سریال Hit monkey

ضربه میمون یا hit monkey با استقبال خوبی از سمت مخاطبان و همچنین منتقدان رو به رو شد که این امر به دلیل داستان سرایی و شخصیت پردازی خوب آن اتفاق افتاد. به طوری که بسیاری از مخاطبان را علاقه مند به تماشا کرد. با قرارگیری این عوامل در کنار یکدیگر، ضربه میمون توانست امتیاز ۷.۸ را در سایت IMDB از آن خود کند. علاوه بر آن توانست نامزد دریافت جوایز مختلف دیگر شود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.