دانلود سریال
Voltron: Legendary Defender

1516 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 9400
10
/
8.1
IMDB Rating
76
/
76
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Voltron: Legendary Defender
دانلود سریال Voltron: Legendary Defender

خلاصه داستان سریال Voltron: Legendary Defender

در انیمیشن Voltron: Legendary Defender برای هزاران سال، امپراتوری گارا با از بین بردن تمدن ها و به بردگی گرفتن نژاد های مختلف، جهان را آزار داده است. تنها تهدیدی که برای امپراتوری وجود دارد، ولترون افسانه ای یا همان مدافع جهان است. ولترون افسانه ای یک ربات جنگجو متشکل از ۵ کشتی ستاره ای است. پادشاه altea به عنوان نقطه اصلی جنگ که با نابودی سیاره آلفور، ولترون را جدا کرد تا از او در برابر پادشاه گارا محافظت کند. پادشاه آلفور شیر های ولترون را در سراسر جهان به جا های مختلف فرستاد تا آن ها را از امپراتور گارا پنهان کند. 

پرنسس آلورا، مشاور سلطنتی آلفور یعنی کوران و قلعه شیر های آلتین همراه با شیر سیاه در سیاره آروس پنهان شده بودند؛ اما در حال حاضر، مسیر فتح و جستجو ولترون امپراتوری گارا، آن ها را به منظومه شمسی هدایت کرده است. Voltron: Legendary Defender تلاش های ولترون را برای آزاد سازی جهان از امپراتوری گارا نشان می دهد. آن ها باید تلاش کنند تا گارا را از بین ببرند و جهان را از ظلم و بدی پاک کنند. در این میان گروهی از خلبانان فضایی، با پرنسس آلورا ملاقات و مبارزه خود را آغاز می کنند.

 

داستان سریال Voltron: Legendary Defender

این انیمیشن از آن دسته سریال هایی است که ژانر های مختلفی را در بر می گیرند. Voltron: legendry defender در ژانر های اکشن، ماجراجویی، فانتزی، علمی تخیلی، درام و کمدی تولید شده است. جاش کیتون، کیمبرلی بروکس، استیون یون، جرمی شادا، تیلر لابین و ریس داربی از هنرمندانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. از دیگر صدا پیشگان می توان به کری تابستان، نیل کاپلان و ای جی لوکاسیو اشاره کرد. دریم ورکز شرکتی بود که وظیفه تولید این انیمیشن را برعهده داشت. 

Voltron: legendry defender محصولی از کشور های ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی است. صدا پیشگان با زبان انگلیسی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. ولترن افسانه ای در ۸ فصل متوالی تولید شد که به طور کلی ۷۸ قسمت از آن منتشر شده است. هر قسمت در ۲۳ دقیقه به روایت داستان می پردازد و فقط قسمت ظهور ولترون ۶۹ دقیقه را به خود اختصاص داده است. داستان های جذاب و مدت زمان کوتاه هر قسمت مخاطبان را برای دیدن قسمت بعدی تشویق می کند. سریال از ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ تا ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ از شبکه اصلی نتفلیکس پخش شد. 

 

نقد سریال Voltron: Legendary Defender

Voltron: Legendary Defender در حالت کلی نقد های مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. این نقد ها بر نوشته ها و جلوه های بصری مجموعه تأکید داشتند. با این حال، این اثر درگیر جنجال های مختلفی بود. موفقیت ولترون افسانه ای باعث ایجاد چندین کمیک، اکشن فیگور ها و اسباب بازی های دیگر شد. همچنین توانست جوایز مختلفی را برنده شود که جایزه بهترین گروه آواز، بهترین اجرای آواز اصلی زن، بهترین اجرای آواز اصلی مرد و بهترین سریال تلویزیونی متحرک از این جوایز بودند. امتیاز این مجموعه تلویزیونی در سایت معتبر IMDB، ۸.۱ است که نشان دهنده قابلیت های بالای آن است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.