دانلود سریال
MacGruber

1118 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3718
10
/
7.1
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال MacGruber
دانلود سریال MacGruber

خلاصه داستان سریال MacGruber

اگر مجموعه تلویزیونی مک گیور را تماشا کرده اید، به شما توصیه می شود سریالی دیگر که بر اساس آن نوشته و به تصویر کشیده شده را از دست ندهید. این سریال، MacGruber نام داشته و داستان زندگی فردی را به تصویر می کشد که همین نام را دارد و حالا باید پس از گذراندن دهه ای از زندگی اش، همه چیز را تغییر دهد. نام این مجموعه تلویزیونی بر اساس نام شخصیت اول داستانی آن انتخاب شده است. بیش از 10 سال است که مک گروبر در زندان، زندگی اش را سپری می کند و حالا باید با ژنرال بارت فاسوس همکاری کند. 

او طی این چند سالی که زندگی اش را در زندان سپری می کرد، بسیاری از افراد مراقب او بوده و در امنیت کامل، او را نگه می داشتند. حالا مک گروبر باید در MacGruber، با ژنرالی که کار هایش را انجام می داده، همکاری کرده و ماموریتی خطرناک را انجام دهد. مک از این فرصت استفاده کرده و قصد دارد که در این ماموریت، کار های خودش را هم پیش ببرد. بنا بر همین قضیه، او تیم خودش را فراخوانده و بار دیگر با آن ها متحد می شود تا با دشمنان شیطانی اش رو به رو شده و شکست شان دهد. 

 

سریال MacGruber

وظیفه تولید این مجموعه تلویزیونی به عهده کمپانی های Broadway Video و Universal Television بود. می توان از افرادی با نام های یورما تاکون، ویل فورت و جان سولومون به عنوان کارگردانان این سریال نام برد. MacGruber، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. ژانر های اکشن و کمدی به عنوان ژانر های غالب بر مجموعه مک گروبر است. ماری واگنمن، جاش هورتون، جوسف اندرسون، آنجل روزاریو جی آر، جان اسنو، مک اریکسون، کریستن ویگ و لاورنس فیشبرن برخی از بازیگران این مینی سریال هستند. 

این مجموعه تلویزیونی کمدی و اکشن در یک فصل و 8 قسمت ساخته شده است. تمامی صحنه های این مینی سریال طنز آمیز از برنامه شنبه شب زنده که یک سری از برنامه مک گیور بود، الهام گرفته شد. این سری از برنامه مک گیور در دهه 1980 میلادی تولید شده بود. هر کدام از قسمت های مجموعه MacGruber که مینی سریالی طنز آمیز است، در زمانی حدود 45 دقیقه ساخته شده اند. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه پیکوک بود. اولین قسمت از مک گروبر در تاریخ 16 دسامبر 2021 روی شبکه پیکوک قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال MacGruber

پس از پخش اولین قسمت از این مینی سریال بود که بسیاری از بینندگان آن، نظر مثبت خود را برای مک گروبر اعلام کردند. بهتر است بدانید که این مجموعه تلویزیونی کمدی، مناسب افراد زیر 17 سال نبوده و توصیه می شود کسانی که بالای 17 سال هستند، آن را تماشا کنند. با توجه نظرات مثبت بینندگان نسبت به داستان جذاب و همچنین بسیاری از عوامل دیگر بود که سایت IMDB برای MacGruber امتیاز 7.2 را در نظر گرفت. می توان از کارگردانی خوب، بازی عالی بازیگران و همچنین شخصیت پردازی مناسب، به عنوان برخی از عوامل دیگر نام برد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.