دانلود سریال
Spider-Man: The Animated Series

1819 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 33362
10
/
8.4
IMDB Rating
65
/
65
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Spider-Man: The Animated Series
دانلود سریال Spider-Man: The Animated Series

خلاصه داستان سریال Spider-Man: The Animated Series

Spider-Man: The Animated Series یکی از محبوب ‌ترین و پر طرفدار ترین سریال‌ های انیمیشنی در تاریخ تلویزیون است. این مجموعه بر اساس کتاب های کامیک از شخصیت محبوب Spider-Man ساخته شده و در سال ۱۹۹۴ به روی آنتن رفت. این داستان درباره یک جوان به نام پیتر پارکر است که پس از گذراندن یک عصر خطرناک در آزمایشگاه شخصیت Spider-Man را به خود متصل می کند. با داشتن قدرت های عجیب و غریب خود، پیتر به دنبال مبارزه با اعداد و ارقام شیطان صفتی به نام Green Goblin و دشمنان دیگرش است.

در این اثر پیتر پارکر با مشکلات و بحران های شخصی خود نیز مواجه می شود و مجبور است که زیر پوشش شخصیت Spider-Man مخفی شود و به دنبال شناسایی و مبارزه با دشمنان خود است. Spider-Man: The Animated Series شامل ماجرا های تاریک، راز آلود، هیجان ‌انگیز و پر از نبرد های بین Spider-Man و دشمنانش است که به دلیل قابلیت ‌های فوق العاده خود همیشه در صدد نجات شهر نیویورک هستند. داستان مرد عنکبوتی همیشه محبوب بوده که در این مورد در داستان زیبای آن هم دیده می شود.

 

سریال Spider-Man: The Animated Series

Spider-Man: The Animated Series با استفاده از تکنولوژی ‌های نوین انیمیشن، یکی از پر فروش ‌ترین و محبوب‌ ترین انیمیشن های در اوایل دهه ۹۰ بود. سازندگان سعی کرده‌ اند تا با استفاده از تصاویر جذاب و هیجان ‌انگیز، قصه ‌ای پر از نبرد ها و پیچیدگی ‌های عجیب و غریب فراهم کنند. این مجموعه شامل ۶ فصل و ۶۵ قسمت است و با استفاده از شخصیت ‌هایی مانند Green Goblin، Venom، Kingpin وDoctor Octopus قصه ‌ای پر از هیجان و اکشن را روایت می‌ کند. همچنین در این مجموعه شخصیت ‌هایی مانند Mary Jane Watson، Gwen Stacy و Harry Osborn نیز به عنوان دوستان پیتر پارکر حضور دارند.

این انیمیشن با شیوه‌ داستان گویی پیچیده و شخصیت ‌پردازی دقیق، موفق به جذب توجه بسیاری از علاقه مندان به سینما و تلویزیون شده است؛ بنابراین Spider-Man: The Animated Series به یکی از پر فروش ‌ترین انیمیشن ها تبدیل شده و هنوز هم در بسیاری از کشور ها پخش می ‌شود. این مجموعه به تهیه کنندگی سازمان فاکس کیدز و توسط شرکت Marvel Productions تولید شده است. این مجموعه از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ در شبکه Fox Kids پخش شده که در همان زمان هم مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفت.

 

نقد سریال Spider-Man: The Animated Series          

Spider-Man: The Animated Series علاوه بر پر فروش بودن، موفق به کسب چندین جایزه بین المللی نیز شده است. این مجموعه در سال ۱۹۹۵ برنده جایزه Daytime Emmy برای بهترین برنامه کودکان شده و همچنین در سال ۱۹۹۶ نیز لوح پلاک برای بهترین انیمیشن تلویزیونی را از جشنواره فیلم آنی شیمپسون دریافت کرده است. همچنین این مجموعه در رتبه ‌بندی‌ های مختلف نیز موفق عمل کرده است. به عنوان مثال: در سال ۲۰۱۷ وب سایت IGN این مورد را در بین بهترین سریال‌ های انیمیشنی از دهه ۹۰ قرار داد. همچنین Time Magazine این اثر را در لیست بهترین انیمیشن های تاریخ قرن بیستم قرار داده است. بر اساس سایت IMDb این مجموعه در حال حاضر امتیاز ۸.۳ از ۱۰ را از کاربران و منتقدین دریافت کرده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-09-24 12:08:20
    میشه زیرنویس کامل رو بزارید لطفا؟
    • 1401-09-24 12:08:28
      سلام https://sub-farsi.ir/ اینجا جستجو کنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.