دانلود سریال
The Adventures of Tintin

1592 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 18655
10
/
8.3
IMDB Rating
39
/
39
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Adventures of Tintin
دانلود سریال The Adventures of Tintin

خلاصه داستان سریال The Adventures of Tintin

The Adventures of Tintin بر اساس سری کتاب‌ های گرافیک Tintin اثر هرژه به شکل انیمیشن با فرمت ۳ ‌بعدی ساخته شده است. داستان این مجموعه در مورد پسر جوانی به نام تن ‌تن است که به همراه سگش میلو، در ماجراهای مختلفی به دنبال راز های پنهان و جواهرات گم ‌شده می‌ گردند. در هر قسمت از مجموعه، تن‌ تن با معما هایی مواجه می ‌شود که برای حل آن‌ ها باید در سفری به نقاط مختلف دنیا برود. در این سفر ها تن ‌تن با دشمنان خطرناکی مانند کاپیتان هادوک، دکتر مولینسار، روبرتو رامیرز و بسیاری دیگر مواجه می‌ شود.

هر قسمت از The Adventures of Tintin پر از هیجان، ماجراجویی، راز، تاریخ و فرهنگ است و در کنار همه‌ این ها، دوستان تن تن به خصوص کاپیتان هادوک و پروفسور بورند، او را در ماجرا هایش یاری می ‌دهند. همچنین در این مجموعه رابطه قوی و دوستانه بین تن ‌تن و میلو نشان داده شده است. میلو همیشه تن ‌تن را در تمام سفر ها همراهی می‌ کند تا علاوه بر حل معما ها، از دشمنان خود پیشی بگیرد. 

 

سریال The Adventures of Tintin

The Adventures of Tintin یک مجموعه از کتاب های کارتونی بلژیکی که توسط نویسنده و نقاش هرژه، بر پایه داستان ‌های خود ساخته شده است. این مجموعه برای نخستین بار در سال ۱۹۲۹ منتشر شد و تا سال ۱۹۷۶ به طور کامل پایان یافت. مجموعه ماجرا های تن تن تا به حال به ۲۴ زبان ترجمه شده و در سراسر جهان شناخته شده است. همچنین این مجموعه در سال ۲۰۱۱ به کارگردانی استیون اسپیلبرگ به فیلم سینمایی نیز تبدیل شده است. برای نمایش ماجرا های تن ‌تن در گذشته، به طور کلی ۲۲ قسمت تولید شده که هر قسمت آن حدود ۲۶ دقیقه زمان دارد.

در نسخه‌ جدید که به صورت ۳ ‌بعدی به تولید رسیده، 39 قسمت ساخته شده که هر قسمت آن نیز به طول حدود ۲۶ دقیقه است. ساخت این مجموعه در دوره‌ های زمانی مختلف انجام شده است. در نتیجه، شما می توانید با توجه به علاقه خود فصل های مختلفی از آن را دنبال کنید. مجموعه ۳ بعدی جدید انیمیشن The Adventures of Tintin نسبت به گذشته تفاوت های زیادی داشته و از نظر داستان و نمایش، برتری خاصی نسبت به فصل های قبلی دارد.

 

نقد سریال The Adventures of Tintin

The Adventures of Tintin از طرف منتقدان و مخاطبان بسیار خوب پذیرفته شده و به دستاورد های زیادی دست پیدا کرده است. در سال ۱۹۹۳ این مجموعه جایزه انیمیشن بریتانیا را برای بهترین مجموعه تلویزیونی به دست آورد. همچنین در سال ۱۹۹۴ این مجموعه نامزد دریافت جایزه انیمیشن ایالات متحده برای بهترین مجموعه تلویزیونی شد. با این وجود، به دلیل این که تلویزیونی تولید دهه ۹۰ میلادی است، در رتبه بندی ‌های جدید تر به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته است. امتیاز این مجموعه که بر اساس رمان های گرافیکی مشهور تین ‌تین ساخته شده، به طور میانگین در سایت IMDB حدود ۸.۳ از ۱۰ و در سایت Rotten Tomatoes حدود ۹۵ درصد امتیاز مثبت دارد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.