دانلود سریال
The Avengers: Earth's Mightiest Heroes انتقام جویان: قدرتمندترین قهرمانان زمین

1440 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 16072
10
/
8.3
IMDB Rating
52
/
52
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Avengers: Earth's Mightiest Heroes
دانلود سریال The Avengers: Earth's Mightiest Heroes

خلاصه داستان سریال The Avengers: Earth's Mightiest Heroes

این انیمیشن یکی از بهترین سریال های پخش شده از تلویزیون است که در مورد فرار ۷۴ بزهکار از زندان ساخته شده و در آن قدرتمند ترین ابرقهرمانان به دنبال دستگیری این زندانیان با یکدیگر متحد شده اند و هدف مشترکی دارند. البته این افراد در کنار آماده شدن برای دستگیری مجدد زندانیان، از زمین در برابر انواع مختلف تهدیدات محافظت می کنند و در این مسیر با دشواری های زیادی رو به رو می شوند؛ چرا که این زندانیان برای سیاره زمین و محل سکونت قهرمانان تهدید بزرگی هستند و می توانند آسیب های نابود کننده ای به آن وارد کنند.

The Avengers: Earth's Mightiest Heroes "از جذاب ترین مجموعه های تلویزیونی است که در مورد قهرمانان ساخته شده و مورد توجه علاقه مندان این نوع داستان ها قرار گرفته است.
آیرون من در کنار ثور، هالک و قهرمانان دیگر تشکیل دهنده گروه اصلی انتقام جویان هستند و فصل اول انیمیشن حول محور داستان های این 2 گروه می چرخد. البته در فصل دومThe Avengers: Earth's Mightiest Heroes "   حوادث بسیار زیادی مثل آینده نا مشخص کاپیتان آمریکا، اتفاقات شرورانه سر زده از لوکی، ناپدید شدن فیوری و... رقم می‌ خورد که هر کدام باعث ایجاد ماجرا های جدید در روند این نمایش تلویزیونی می ‌شود. این قهرمانان در هنگام بروز هر مشکل جدید، متحدانه آن را پیگیری کرده و برای بر طرف کردن کامل آن ها تلاش می ‌کنند و به دنبال ایجاد امنیت برای سایر ساکنان زمین هستند.


سریال The Avengers: Earth's Mightiest Heroes

این انیمیشن دارای ژانر اکشن، حادثه ای و ماجراجویانه است. همچنین این مجموعه تلویزیونی در ۲ فصل مجزا ساخته شده که فصل اول آن در سال ۲۰۱۰ و فصل دوم آن در سال ۲۰۱۲ پخش شد. هر فصل از این مجموعه دارای ۲۶ قسمت و زمان پخش ۲۲ دقیقه ای است. زبان اصلی این نمایش تلویزیونی انگلیسی است و به کارگردانی فرانک پاور، سیرو نیلی و وینتون هک ساخته شد. فیلمنامه انیمیشن The Avengers: Earth's Mightiest Heroes "  توسط کریستوفر ال‌. یوست و جاشوا فاین تهیه شده که برگرفته از داستان های کمیک مارول است. این مجموعه در کشور ایالات متحده آمریکا ساخته شده است. هنرمندان نام آشنایی مثل اریک لومیس، برایان بلوم، جیمز ماتیس، تام کین، والی وینگرت و... برای کاراکتر های این انیمیشن صداپیشگی انجام داده اند.


نقد سریال انیمیشنی انتقام جویان: قدرتمندترین قهرمانان زمین

این نمایش تلویزیونی توانسته مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به سریال های اکشن قرار بگیرد و نقد های مثبتی دریافت ‌کند‌. The Avengers: Earth's Mightiest Heroes "پس از قرار گرفتن در انواع جشنواره های بین المللی توانسته نامزد دریافت ۸ جایزه مختلف در حوزه ویرایش صدا، بهترین سریال تلویزیونی و بهترین سریال اکشن شود. مخاطبان و منتقدان این مجموعه تلویزیونی درباره ویژگی های مربوط به صداپیشگی، طراحی صحنه های اکشن، داستان جذاب و انواع ویژگی های دیگر آن نظرات مثبتی ارائه کرده ‌اند. این انیمیشن توانسته در سایت Imbd و طبق نظر مخاطبان امتیاز ۸.۶ از ۱۰ را به خود اختصاص دهد که نشان دهنده رضایت مطلوب کاربران است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.