دانلود سریال
Invader ZIM

1332 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 22213
10
/
8.4
IMDB Rating
28
/
28
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Invader ZIM
دانلود سریال Invader ZIM

خلاصه داستان سریال  Invader ZIM

این انیمیشن در مورد یک موجود فضایی بسیار کوچک است که پس از نابودی سیاره محل سکونت، به سیاره زمین تبعید می شود تا شرایط نابودی آن را فراهم کند و با انواع مختلف حواشی رو به رو می شود. Invader ZIM  یک داستان تخیلی است که جنبه طنز و کمدی دارد و شخصیت های آن عجیب و خنده دار هستند. زیم همان موجود ریزی است که وارد زمین شده، اما در زمین به صورت یک انسان است تا بتواند اعمال شوم خود را انجام دهد. او تلاش می کند تا زمین را برای تهاجم بلندبالایان سیاره خود آماده کند؛ اما زیم به صورت اشتباهی زمین را به محل دیگری تلپورت می کند و یک فلورپوس چاله ایجاد می شود که بسیار خطرناک است. به همین دلیل زمین در خطر نابودی قرار دارد. 

در انیمیشن Invader ZIM پسری ۱۲ ساله به نام دیب نیز حضور دارد که می داند زیم یک موجود فضایی است و در پی آن است که مانع فعالیت های ویران گر او شود و می خواهد زمین را نجات دهد. در این مسیر زیم و دیب دچار فراز و نشیب های زیادی می شوند که داستان کلی سریال را تشکیل می ‌دهد. مهم ترین قسمت های فیلم به بررسی اتفاقات میان دیب و زیم می پردازد و چالش های طنز گوناگونی دارد.


سریال  Invader ZIM

این نمایش تلویزیونی در سال ۲۰۰۱ ساخته شده و دارای ژانر کمدی، علمی، تخیلی، پویانمایی و کمدی است. در فرآیند تولید و پخش Invader ZIM حدود 8 نفر نقش اساسی دارند که 3 نفر از آن ها اولین تجربه بازیگری خود را در این مجموعه رقم زده اند. این ۳ نفر شامل هنرمندان ماهری مثل Andy Berman، Jhonen Vasquez  و Mo Collins  هستند. همچنین در میان بازیگران زیم مهاجر حدود ۲۸ همکاری گوناگون برای اولین بار رخ داده که در نوع خود جالب توجه است . Invader ZIM  از بهترین و شاخص ترین اثر های بازیگری Mo Collins و Lucille Bliss  است که برای آینده کاری آن ها بسیار مطلوب است. این مجموعه از نظر ساختار، محیط تولید و محتوا شباهت زیادی به انواع آثار معروف در حوزه انیمیشن ها دارد. در مشاهده این انیمیشن توسط کودکان باید به برخی از ویژگی ها و محتوا آن توجه شود؛ چرا که می تواند بد آموزی داشته باشد و اطلاعات نا مناسب با شرایط سنی کودکان داشته باشد.


نقد سریال  Invader ZIM

انیمیشن Invader ZIM به دلایل مختلف مثل جلوه های بصری بی کیفیت، صدا گذاری نا مرغوب و عدم توجه به عملکرد کلی مورد انتقاد کاربران و منتقدان قرار گرفته و نتوانست رضایت زیادی را جلب کند. شباهت زیاد این مجموعه تلویزیونی به سایر آثار دنیای انیمیشن ها و سریال ها باعث شده منتقدان به فیلمنامه و کارگردانی آن ایراد های اساسی بگیرند. همچنین عموم کاربران مجموعه زیم مهاجر را یک اثر کم اهمیت، کم ارزش و کم کیفیت ارزیابی کرده اند. تا جایی که نمره Invader ZIM در سایت Imbd و طبق نظر کاربران ۳ از ۱۰ است. به همین دلیل گفته می شود این انیمیشن نتوانسته در مراجع ارزش گذاری سینما و تلویزیون جایگاه مطلوبی داشته باشد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.