دانلود سریال
Dragons: Race to the Edge

1381 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 7623
10
/
8.2
IMDB Rating
78
/
78
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dragons: Race to the Edge
دانلود سریال Dragons: Race to the Edge

خلاصه داستان سریال  Dragons: Race to the Edge

انیمیشن اژدها سواران دارای یک داستان بسیار خاص است و در یک محیط ناشناخته رخ می دهد. این انیمیشن در میان ۲ داستان چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۱ و ۲ اتفاق می افتد. هیکاپ به عنوان شخصیت اصلی انیمیشن در پی آن است که در زندگی اژدها ها و وایکینگ ها تعادل ایجاد کند و به دنبال پیدا کردن اژدها های جدید است. هیکاپ، بی دندان و سایر بچه وایکینگ ها در حال ساخت آکادمی مخصوص آموزش اژدها هستند که در این میان دشمنان جدیدی به سرزمین آن ها وارد می شود. این دشمنان به دنبال به هم زدن زندگی آرام اژدها ها و وایکینگ ها هستند. در فصل اول Dragons: Race to the Edge هیکاپ همراه بی ‌دندان بر فراز برک پرواز می کنند و ۳ سال از زمان جنگ گذشته و جزیره تغییر می کند. اما آن ها نمی دانند برک همان سرزمین خودشان است که به آن تعلق دارند.

البته هیکاپ از وضعیت پیش آمده بسیار نگران است و نتوانسته در جزایر و صخره های اطراف اژدها های جدیدی پیدا کند. در ادامه Dragons: Race to the Edge آستریت می خواهد همراه با اژدهای خود یعنی کولاک به گارد دهکده برود و هیکاپ باید برای رفع مشکل خود و بی دندان و پیدا کردن اژدهای جدید راه دیگری بیابد. در ادامه داستان یک تبهکار خطرناک از زندان وایکینگ ها خارج شده و به دنبال انتقام گرفتن از هیکاپ است که میان این ۲ نیز درگیری هایی رخ می دهد. این انیمیشن جذاب با عنوان اژدها سواران به تفسیر یک دنیای عجیب می پردازد که در تخیلات و داستان ها درباره آن شنیده اید.


سریال  Dragons: Race to the Edge

ژانر این سریال اکشن، ماجراجویانه، علمی، تخیلی فانتزی است که در سال ۲۰۱۵ ساخته شده و در حالت کلی ۸ فصل دارد. تعداد قسمت های این انیمیشن ۷۸ و زمان پخش هر قسمت ۲۳ دقیقه است. زبان اصلی Dragons: Race to the Edge  انگلیسی بوده و توسط ایالات متحده آمریکا ساخته شده است. فیلمنامه این انیمیشن نیز توسط آستین، داگلاس بریتون و لورا بووز نوشته شده و از شبکه Netflix پخش شده است. صداپیشگی کاراکتر های انیمیشن توسط هنرمندانی مثل امریکا فررا، میلر، زک پرلمن، آندره ورمولن، می ویتمن، استیو آلترمن و... انجام شده است. این انیمیشن توسط تی. جی. سالیوان دیوید جونز و رابرت بریگز کارگردانی شده که انتشار و تولید آن نیز بر عهده ۲ کمپانی DreamWorks Animation و DreamWorks Animation Television بوده است.


نقد سریال  Dragons: Race to the Edge

انیمیشن Dragons: Race to the Edge در هنگام پخش توانست مورد استقبال مخاطبان بسیاری در میان نوجوانان و کودکان قرار بگیرد و نقد های مثبتی درباره جلوه های بصری، نحوه کارگردانی، گرافیک و فیلمنامه جذاب دریافت کند. این انیمیشن در جشنواره های بین المللی مختلف توانسته ۲ جایزه در حوزه بهترین انیمیشن و بهترین ویرایش صدا دریافت کند و همچنین نامزد دریافت ۹ جایزه مختلف کارگردانی، میکس صدا، طراحی، فیلمنامه و... شود. این انیمیشن هیجان انگیز رضایت ۹۱ درصدی کاربران را داراست که نشان دهنده محبوبیت آن در میان مخاطبان در سنین مختلف است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.