دانلود سریال
Halo هیلو

4913 تعداد بازدید
User 19
10
/
8.63
AnimeList Rating
User 91303
10
/
7.3
IMDB Rating
17
/
17
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Halo (هیلو) با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم - تمام فصل ها بدون سانسور
دانلود سریال Halo (هیلو) با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم - تمام فصل ها بدون سانسور

خلاصه داستان سریال Halo

داستان Halo درباره یک درگیری حماسی است که در قرن ۲۶ در میان یک تهدید بیگانه به نام کاوننت و بشریت رخ می‌ دهد. در این مجموعه انواع داستان های شخصی به صورت واقعی رسم شده و از طریق صحنه های اکشن و ماجراجویی، در پی رسیدن به یک آینده غنی است. شخصیت های اصلی این نمایش تلویزیونی مستر چیف مامور جان -۱۱۷ و کورتانا هستند. طبق داستان در سال ۲۵۵۲ کاوننت پس از حمله به سیاره مادریگال همه موجودات زنده به جز کوان ها را قتل عام می کند و مستر چیف یک کیستون پیام رسان را کشف و بازیابی می کند که نشان دهنده نماد های مرموز است. 

در مرحله بعد، مستر چیف با لمس کیستون وارد کودکی آن شده و با او به گذشته های خود نیز می رود. اتفاقات مختلفی میان شخصیت های Halo رخ می‌ دهد که در مورد دزدی فضایی علیه شورای امنیت سازمان ملل و برخی از اختلافات میان شخصیت ها است‌. مسیر این مجموعه یک داستان بسیار مستقل است که خط زمانی نقره ای مخصوص خود را دارد و دنباله یا پیش ‌درآمدی از هیچ داستان دیگری نیست. در ادامه ماجرا مشخص می شود کیستون موجود در دست کوان همان حلقه مقدسی بوده که کاوننت به آن هیلو می ‌گوید و نام این نمایش نیز بر همین اساس انتخاب شده است. دیدن این داستان تخیلی برای بسیاری از تماشاگران در سنین بالاتر از 7 سال مناسب است.

 

سریال Halo

 

سریال Halo

ساخت این مجموعه در سال ۲۰۱۳ شروع شد و در ژانر نظامی ‌گری، علمی و تخیلی، اکشن و درام است. طرح Halo از بازی ویدیویی هیلو ایکس باکس گیم استودیوز برگرفته شده است. کارگردانی این نمایش بر عهده کایل کیلن و استیون کین و تهیه‌کنندگی آن نیز بر عهده شیلا هاکین، شارلوت کیتینگ و مایکل آرمبراستر است‌. بازیگران اصلیHalo شامل پابلو شرایبر، اولیو گری، یرین‌ها، بنتلی کالو، چارلی مورفی، دنی ساپانی، جن تیلور و بوکیم وودبین است. کشور سازنده این مجموعه ایالات متحده آمریکا و زبان اصلی آن انگلیسی است. هیلو در ۱ فصل و ۹ قسمت ساخته شده و  زمان پخش هر قسمت ۴۰ تا ۵۹ دقیقه است. این نمایش برای بار اول در ۲۴ مارس ۲۰۲۲ از طریق شبکه پارامونت پلاس روی آنتن رفت و پخش آن همچنان ادامه دارد. فیلم برداری این نمایش در آنتاریو و کانادا شروع شد و به دلیل قرار گرفتن در شرایط کرونا، در بوداپست مجارستان به پایان رسید. فصل دوم این داستان تمدید شده و برنامه ریزی های لازم برای ساخت آن انجام شده است.

 

سریال هیلو

 

نقد سریال هیلو

منتقدان درباره ویژگی های مختلفHalo اظهار نظر کرده و در حالت کلی نسبت به آن نقد های مثبتی ارائه دادند. کارگردانی فوق العاده، جلوه های بصری بسیار با کیفیت، صحنه های انیمیشنی بسیار واقعی و ارائه سوژه هیجانی از نقاط قوت این مجموعه است. البته نسبت به برداشت های کلی منتقدان، فیلمنامه این مجموعه مورد پسند برخی از آن ‌ها قرار نگرفته است. طبق نظر مخاطبان، این مجموعه بسیار هیجانی و واقعی ساخته شده و کیفیت مطلوبی دارد. امتیاز هیلو در سایتImbd  طبق نظر مخاطبان ۷.۳ از ۱۰ است که نشان دهنده عملکرد مطلوب این مجموعه است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-12-06 16:32:35
    من خارج از کشور زندگی میکنم؛ داستان چیه اینقدر سرعت دانلود رو برای آی پی های خارج از کشور پایین آوردین؟ این حرکتی که کردین واقعا حماقت ه!
    • 1402-12-06 16:34:07
      بله همونطور که فرمودین حماقته که ما چنین کاری انجام بدیم. بنابراین ما انجام ندادیم، محدودیت از شرکت های سرویس دهنده و دیتاسنتر ها اعمال میشه.
      • 1402-12-18 16:33:27
        سلام زیر نویس قسمت 5 مال یه سریال دیگس
  • 1402-11-30 19:08:12
    مشکل اینه که اینا اومدن اتفاقات قبل ریچ رو نشون دادن که تو بازی های استراتیژیک سری نشونش دادن و شخصیت مستر چیف یکم بد نشونش دادن
  • 1401-02-15 06:16:05
    قیافه بازیگرها عادی میشه ولی مهم تر از اون نحوه بازیشون هست که از نظرم بعنوان سریال بازی ای که سالها پرچمدار بازی های مایکروسافت بوده و الان هم نسخه اینفینیتی در استیم یکی از ترندهای سال هست در حد و اندازه این اسم بازی نکردن و اون وسط هم داستان اضافه شخصیتی مثل کوان ها که اصلا ربطی به بازیش نداره واقعا حوصله ادمو سر میبره. نمره پایین در سایت imdb هم بدون شک بخاطر همین موضوع هست که در حد و اندازه اسم halo نیست این سریال . طرفدارای متعصب این سری بازی ها توقع بالاتری داشتن وگرنه از نظر سینمایی یکی از بهترین سریال های امسال هست.
  • 1402-11-26 12:09:45
    نقش مستر چیف رو باید به جوئل کینامون میدادن کلی ریت سریال رو میبرد بالا قشنگتر هم بازی میکنه منظور بازیگر فصل اول الترد کربن و فیلم پلیس اهنی هستش حیفش کردن نقش مستر چیف رو با اینکه خودم نگاه میکنم
    • 1403-01-14 19:45:00
      پابلو شرایبر قدش 1.96 عه جول کینامن 1.89 اینجوری گندگی مسترچیفو به این صورت نمیتونستن نشون بدن
  • 1401-01-08 10:10:47
    عالی عالی عالی قراره یه مدت باهاش حال کنیم بشینید ببینید شک نکنید خاطراتم از بازیش زنده شد
    • 1401-03-11 07:48:23
      داداش با دیدن کاپیتان کیز بالا نیاوردی؟
  • 1401-02-15 06:16:03
    فیلمش درست مثل بقیه فیلم هاییه که از روی بازی ساختن از بدی هاش اول بگم شما قیافه مستر چیف رو که تو کل بازی ندیدید (در واقع همون بهتر که نمیدیدیم چون اینطوری باحال تر هم هست) و همیشه دوس داشتم قیافش ببینم ولی میدونیم که مستر چیف تو کل سری سرش تراشیدس و توی فیلم تو همون قسمت اول قیافه مستر چیف نشونمون میدن و طرف مو داره و اصلا با اونی که فکر میکردی یکی نیست قیافه بازیگر اصلا برای این نقش خوب نیست دومی که تو کل سری بد میرینه به شما کاپیتان کیزه اخه مرد حسابی کاپیتان کیز سفید پوست بود چرا بازیگرش باید سیاه پوست باشه حالا چیزای خوب فیلم گرافیک خوبی داره فقط همین رو تونستم از خوبیاش پیدا کنم ولی این فیلم خیلی بهتر از فیلم رزیدنت اویل که اومده بود بهتره همین :)
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.