دانلود سریال
Obi-Wan Kenobi

2054 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.75
AnimeList Rating
User 216501
10
/
7.1
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Obi-Wan Kenobi
دانلود سریال Obi-Wan Kenobi

خلاصه داستان سریال Obi-Wan Kenobi

داستان این مجموعه تلویزیونی که اوبی وان کنوبی نام دارد، در مورد وقایعی است که پس از جنگ ستارگان رخ داده اند. همه چیز در سریال Obi-Wan Kenobi، حول محور ماجرا های جدای ها طی می شود. ماجرای آن ها در مورد شکستی است که در طول عمر حکومت خود تجربه کرده اند. می توان این شکست را یکی از بزرگ ترین حوادث تاریخ زندگی آن ها دانست. در این میان، جدای بزرگ باید این شرایط را بپذیرد و سعی کند با آن کنار بیاید. چنین شرایطی بر اساس دستور 66 رخ داد و در طی آن اتفاقات بسیاری پیش آمد. 

یکی از اتفاقات مهم که در این شکست بزرگ ایجاد شد، مربوط به تبدیل شدن آنالین اسکای واکر به لرد سیت دارث ویدر بود. در واقع، این فرد یکی از شاگردان اوبی وان کنوبی بود. با آنکه این قضیه در سریال Obi-Wan Kenobi به عنوان یکی از دستاورد ها شناخته می شود، اما در هر صورت این شکست تنها به فساد و سقوط مربوط می شود. چنین سقوط مهمی میان اوبی وان کنوبی و دوست یا همان شاگردش ایجاد شده بود. آن ها در پس همین شرایط بود که از جبهه ای روشن به جبهه ای تاریک تغییر مکان دادند. 

 

سریال Obi-Wan Kenobi

ژانر های اکشن و علمی تخیلی از ژانر هایی هستند که این مجموعه تلویزیونی را تعریف کرده و به آن شکل داده اند. داستان آن بر اساس ماجرای جنگ ستارگان نوشته و به تصویر کشیده شده است. این داستان اثری از جرج لوکاس بود. کارگردانی Obi-Wan Kenobi به عهده فردی با نام دبورا چاو است. او از تمامی مهارت های خود در این حرفه استفاده کرد تا اوبی وان کنوبی را به بهترین جایگاه ممکن برساند. این مجموعه تلویزیونی اکشن، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

می توان از کمیل نانجیانی، موزس اینگرام، بنی سفدی، روپرت فرند، هایدن کریستنسن، جوئل اجرتون، مایا ارسکین و یوان مک گرگور به عنوان بازیگرانی نام برد که در این مینی سریال به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. تامس هیسلیپ و کترلی فراونفلدر، از افرادی هستند که تهیه کنندگی این مجموعه را به عهده داشتند. Obi-Wan Kenobi در یک فصل و 6 قسمت ساخته شده است. هر کدام از قسمت های این مینی سریال زمانی حدود 36 الی 53 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه تلویزیونی به عهده شبکه دیزنی پلاس بود. اولین قسمت از آن در تاریخ 27 مه سال 2022 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. کمپانی لوکاس فیلم، تهیه کنندگی اوبی وان کنوبی را به عهده داشت. 

 

نقد سریال Obi-Wan Kenobi

با توجه به امتیازی که این مینی سریال توانسته در سایت IMDB از آن خود کند، می توان آن را در دسته مجموعه های تلویزیونی اکشن موفق قرار داد. البته چنین امتیازی بر اساس نظر مثبت عمده ای از بینندگان به آن داده شده است. سایت IMDB امتیاز 9 از 10 را برازنده Obi-Wan Kenobi دانست. در نهایت توصیه می شود افراد زیر 18 سال آن را تماشا نکنند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.