دانلود سریال
Dragons: The Nine Realms

1187 تعداد بازدید
User 2
10
/
1
AnimeList Rating
User 842
10
/
5.3
IMDB Rating
46
/
46
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dragons: The Nine Realms
دانلود سریال Dragons: The Nine Realms

داستان سریال  Dragons: The Nine Realms

داستان انیمیشن Dragons: The Nine Realms به تفسیر یک واقعه می پردازد که در آن یک ناهنجاری زمین شناختی رخ داده است. این ناهنجاری باعث شده در سطح زمین یک شکاف چند کیلومتری ایجاد شود؛ به همین دلیل دانشمندان مختلف از نقاط گوناگون دنیا در آن جا جمع شده ‌اند تا به بررسی این پدیده اسرار آمیز بپردازند. در این میان برخی از کودکان بازیگوش به سرعت محل مخفی شدن اژدهایان را پیدا می ‌کنند، اما آن ها برای این که بتوانند از اژدها ها حفاظت کنند، باید این راز را پیش خود نگه دارند. در ابتدا یکی از این نوجوانان ماجراجو به نام تام که وارد خانه عجیب و غریبی شده در کنار گروهی دیگر از بچه‌ ها، اژدهایی که باعث ایجاد شکاف عمیق در زمین شده، پیدا می‌ کند. تام ابتدا با این اژدها دوست می ‌شود و سپس متوجه می‌ شود در داخل شکاف جهانی پر از اژدها وجود دارد. تام و جون هنگامی که در قلمرو اژدهایان در حال گشت و گذار بودند خطرات غیر منتظره ‌ای را می ‌بینند و از یکدیگر جدا می ‌شوند. پس از آن تام دوست خود جون را به دنیا اژدهایان معرفی می ‌کند و او با یکی از اژدها ها رابطه دوستانه ‌ای می ‌سازد. یکی از این اژدها ها زخم عمیقی دارد و جان او در خطر است. به همین دلیل، تام و جون از آنجلو کمک می ‌خواهند و راز قلمرو مخفی را با او در میان می‌ گذارند. در ادامه Dragons: The Nine Realms اتفاقات زیادی رخ می ‌دهد و دوستی‌ ها و دشمنی‌ های زیادی میان نوجوانان و اژدها ها ایجاد می ‌شود که هر یک از آن ها داستان جدیدی را ادامه می‌ دهند.

 

سریال  Dragons: The Nine Realm

مجموعه Dragons: The Nine Realms در سال ۲۰۲۱ در ژانر اکشن، ماجراجویی، کمدی و فانتزی ساخته شده است. این انیمیشن توسط اندرو کالینز کارگردانی شده و بازیگران اصلی آن Aimee ،Garcia D'Arcy Carden, Keston John ، لورن تام و... هستند. این انیمیشن محصول کشور آمریکا و تهیه کنندگی آن بر عهدهLeo Riley  بوده است. مجموعه Dragons: The Nine Realms در ۶ فصل و ۳۸ قسمت ساخته شده که زمان پخش هر قسمت ۲۳ دقیقه است. داستان این مجموعه به صورت کامل افسانه ‌ای بوده، اما به دلیل داشتن صحنه‌ های اکشن، تماشای آن برای کودکان زیر ۱۲ سال مناسب نیست و محدودیت دارد.

 

نقد سریال  Dragons: The Nine Realms

انیمیشن تلویزیونی Dragons: The Nine Realms از زمان انتشار تاکنون توانسته مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و همچنین رضایت مخاطبان را در پی داشته باشد. به ویژه در میان جوانان و نوجوانان جذابیت داستان این انیمیشن بالا بوده و مخاطبان دیدن آن را لذت بخش و هیجانی می ‌دانند. کیفیت ساخت، کارگردانی مطلوب، جلوه‌ های ویژه بسیار با کیفیت و... از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این انیمیشن هستند که مورد توجه منتقدان قرار گرفته ‌اند و امتیازات مثبتی به دست آورده‌ اند. البته برخی از مخاطبان نیز نسبت به ویژگی ‌هایی مثل داستان غیر واقعی و افسانه‌ ای این نمایش واکنش منفی ارائه کرده‌ اند. امتیاز ۵.۶ از ۱۰ در سایت IMDB برای این مجموعه نشان دهنده بررسی ‌های عمومی متوسط برای این داستان است.https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-07-04 01:07:33
    جدی چرا اون انیمیشن عالی اژدها سواران باید ب اینجا ختم بشه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.