دانلود سریال
Jane

563 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 85
10
/
6.8
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Jane
دانلود سریال Jane

خلاصه سریال Jane 2023

جین گارسیا، یک دختر 10 ساله و هم تیمی های قابل اعتمادش در هر قسمت از ماموریت برای محافظت از یک حیوان در حال انقراض تلاش می کنند. مستندی درباره جین گودال، که تحقیقاتش درباره شامپانزه ها دنیا را تغییر داد، با فیلم هایی که قبلاً دیده نشده بود. در قسمت اول جین، دیوید و گری ریش یک خرس قطبی را در دایره قطب شمال ردیابی می کنند و همسایه اش آقای جین را متقاعد می کنند که زباله ها را متفاوت ببیند...

 

عوامل ساخت سریال Jane 2023

سریال جین (به انگلیسی: Jane) یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن، آموزشی در ژانر ماجراجویی است.  در چهاردهم آپریل 2023 در سرویس استریم Apple TV+ برای اولین بار پخش شد. سریال Jane 2023 ساخته شده توسط جی جی جانسون، جین "از ماموریت دکتر جین گودال الهام گرفته شده است" و این یک پوشش هوشمندانه از پزشکی تلویزیونی است.  با آمیختن ماجراجویی چند تا دوست با هیولا های خشن، هیجان یادگیری و لذت جوانی از آموزش یک یا دو چیز به بزرگ ترها را تداعی می کند. جین از مادر رنج کش اما متحملش، ماریا می خواهد تا چراغ ها را خاموش کند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند و به بیوه بدخلق همسایه ای تشویق می کند که پلاستیک و شیشه اش را جدا کند.

 

عملکرد سریال جین ۲۰۲۳

قسمت اول سریال Jane 2023 در چهاردهم آپریل ۲۰۲۳ از Apple TV+ منتشر شد. گودال یک حامی مشتاق حفاظت و رفاه حیوانات، موسسه جین گودال و برنامه Roots & Shoots را تأسیس کرد.  او در سال 2002 به عنوان پیام آور صلح سازمان ملل مفتخر شد و از سال 2022 سمت هایی را در هیئت مدیره پروژه حقوق غیر بشری و به عنوان عضو افتخاری شورای جهانی آینده دارد. محیط بان به نام جین با بازی آوا لوئیز مورچیسون نقش اول سریال Jane 2023 است.  جین تنها در ده سالگی به همراه دو دوست صمیمی خود، دیوید، با بازی میسون بلومبرگ و گری ریش، شامپانزه، برای حفاظت از گونه های در معرض خطر عازم ماموریت می شود.  با الهام از سخنان معروف دکتر جین گودال، «فقط اگر بفهمیم اهمیت می دهیم.  فقط اگر اهمیت دهیم کمک خواهیم کرد. فقط اگر کمک کنیم می توانیم آنها را نجات دهیم.» تخیل غنی جین این سه نفر را به ماجراجویی های هیجان‌انگیز برای حفظ حیات وحش هدایت می کند.  نکته اصلی سریال جین ۲۰۲۳ این است که برای مخاطبان جوان تر است.  برای دانلود سریال Jane 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید. در حالی که این سریال به عنوان یک سریال خانوادگی ذکر شده است، من فکر می کنم که فقط بزرگسالان را به عنوان نوعی سرگرمی برای کودکانی که در اطراف هستند سرگرم می کند. هیچ چیز کاملا "بد" در مورد آن وجود ندارد. این فقط یک سریال است که مخاطبان خود را می شناسد. دانلود سریال Jane 2023 و تماشای اون به مخاطبان جوان تر که علاقه مند یه مسائل محیط زیستی با دیدگاهی نو هستند پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.