دانلود سریال
Family خانواده

1469 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 204
10
/
6.5
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Family (خانواده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال کره ای Family (خانواده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال کره ای Family ۲۰۲۳

کوون دو هون یک تک تیرانداز خبره و یک مامور مخفی است که برای سرویس اطلاعات ملی کار می کند.  او برای پنهان کردن هویت واقعی خود، به عنوان یک کارمند شرکت بازرگانی معمولی زندگی دو گانه ای دارد و حتی همسرش کانگ یو را را در تاریکی نگه می دارد. اگرچه کوون دو هون به کار خود مشغول است، اما همسرش را عمیقا گرامی می دارد. در همین حال، کانگ یو را، یک خانه دار فداکار، رازی را در خود پنهان می کند.  زندگی آرام آنها با ظهور ته کو به آشوب کشیده می شود و تهدیدی برای ظاهر دقیق ساخته شده توسط آنها است...

 

عوامل ساخت سریال کره ای Family 2023


سریال خانواده: پیوند ناگسستنی (کره ای: 패밀리) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش ساخت کشور کره جنوبی است. این سریال در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جانگ جونگ دو است که جانگ هیوک، جانگ نا را، چاه جونگ آن و کیم نام هی در آن بازی می کنند. در هفدهم آپریل 2023 در شبکه tvN پخش شد و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 20:50 (به وقت کره جنوبی) پخش می شود. همچنین برای پخش در سرویس استریم Disney+ در مناطق انتخاب شده در دسترس قرار گرفته شده است. این مجموعه چهارمین پروژه مشترک بین بازیگر جانگ هیوک و جانگ نارا بازیگر پس از داستان موفق سریال یک دختر روشن (2002)، سریال تو سرنوشت من (2014) بود.

 

عملکرد سریال Family 2023

سریال Family 2023 از تاریخ ۱۷ آپریل ۲۰۲۳ از شبکه TVN شروع به پخش کرد و در ابتدا جرو مورد انتظار ترین سریال های این فصل شبکه قرار گرفت. هرچند بعد از پخش دو قسمت این سریال نقد های زیادی رو دریافت کرد. ببنندگان در سایت Mydramalist نوشتند که با سریال نمیتونن ارتباط برقرار کنند. کارگردانی  به نظر ضعیف سریال که از کار های شبکه TVN بعید است یکی از دلایل این نا رضایتی است. برای دانلود سریال Family 2023 با زیرنویس فارسی به بالای صفحه مراجعه کنید. سریال کره ای جدید شبکه TVN به نام سریال Family (2023) یک درام کره ای درباره یک زوج متاهل دوست داشتنی است که با ورود یک مهمان ناخوانده مشکوک به خانه شان، زندگی شان متزلزل می شود.  شوهر یک مامور سرویس اطلاعات ملی (NIS) و یک تک تیرانداز کهنه کار است که به عنوان یک کارمند اداری عادی مخفی می شود، در حالی که همسر یک متخصص خانه داری شیرین است که تمام تلاش خود را می کند تا از خانواده کاملی که تصور می کند محافظت کند اما رازی را نیز پشت خود پنهان می کند. دانلود سریال کره ای Family 2023 به طرفداران بازیگر جانگ هیوک و جانگ نارا پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.