دانلود سریال
Frog and Toad

679 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 129
10
/
7.7
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Frog and Toad
دانلود سریال Frog and Toad

خلاصه سریال  Frog and Toad 2023

وزغ در خانه اش مشغول درست کردن یکی از بهترین کلوچه هایش است. او توسط دو رابین که یکی از آنها کلاه بر سر دارد، تحت نظر است.  او نمی تواند صبر کند تا آنها را نزد بهترین دوستش وزغ (نت فکسن) بیاورد.  در راه خانه قورباغه، رابین (سلن لونا) اشاره می کند که یکی از آنها را می خواهد، اما وزغ این اشاره را نمی پذیرد...

 

عوامل ساخت انیمیشن قورباغه و وزغ 2023

سریال Frog and Toad یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن، کوتاه و ماجراجویی سال 2023 است. انیمیشن Frog and Toad یک سریال هشت قسمتی محصول جدید سرویس استریم Apple TV+ است. بیش از 40 سال پس از انتشار آخرین کتاب قورباغه و وزغ، یک مجموعه انیمیشن جدید سعی می کند روح لطیف آن کتاب ها را به تصویر بکشد. قورباغه و وزغ بر اساس مجموعه کتاب های کودکان آرنولد لوبل است که او در دهه 1970 نوشت و تصویر سازی کرد. آنها هنوز هم امروزه به طور گسترده خوانده می شوند، زیرا حس خوب کتاب ها به سختی قابل تکرار است. نزدیک ترین مشابهی که می توانیم به آن فکر کنیم، برت و ارنی در خیابان کنجد است.

 

عملکرد سریال Frog and Toad 2023

سریال Frog and Toad در 26 ام آپریل سال 2023 از Apple TV+ منتشر شد. سریال قورباغه و وزغ برای همه سنین مناسب است. اگر در کودکی از کتاب‌های قورباغه و وزغ خوشتان می‌آمد و عاشق خواندن آن‌ها برای فرزندانتان بودید، مطمئناً عاشق تماشای این مجموعه انیمیشنی با هم خواهید شد. برای دانلود سریال Frog and Toad 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. اگر چه قورباغه و وزغ در سریال و کتاب ها به سادگی «دوست» نامیده می‌شوند، آرنولد لوبل پس از انتشار کتاب‌ها در سال 1974 به عنوان همجنس گرا در میان خانواده اش ظاهر شد و کام اوت کرد. آدریان لوبل در مصاحبه ای با نیویورکر در سال 2016 این کتاب ها را "آغاز بیرون آمدن او" نامید.  در طول سال ها، قورباغه و وزغ به نمادهای همجنس گرا تبدیل شده اند.  حتی زمانی که این سریال اعلام شد، آنها مقاله‌ای نوشتند با عنوان "زوج کوییر مورد علاقه همه، "قورباغه و وزغ" به تلویزیون می آیند. دانلود سریال Frog and Toad به طرفداران کتاب معروفش و انیمیشن های دو بعدی کوتاه پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.