دانلود سریال
Young Jedi Adventures

488 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 446
10
/
5.9
IMDB Rating
13
/
13
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Young Jedi Adventures
دانلود سریال Young Jedi Adventures

خلاصه سریال Star Wars: Young Jedi Adventures

سریال انیمیشن ماجرا های جنگ ستارگان: ماجرا های جدای جوان در دوران جمهوری اعظم، قرن ها قبل از رویداد های فیلم های اصلی جنگ ستارگان، گروهی از جوانان را دنبال می کند که راه های نیرو، از جمله شفقت، انضباط، کار تیمی و صبر را یاد می گیرند تا به شوالیه جدی تبدیل بشوند.

 

عوامل ساخت انیمیشن جنگ ستارگان 2023

سریال Star Wars: Young Jedi Adventures یک مجموعه انیمیشن محصول کشور آمریکاست است که برای سرویس استریم دیزنی+ و شبکه تلویزیونی دیزنی جونیور ساخته شده است. سریال Star Wars: Young Jedi Adventures بخشی از مجموعه جنگ ستارگان است و گروهی از جوانان را دنبال می کند که آنها یاد می گیرند در دوران جمهوری عالی، قرن ها قبل از فیلم های اصلی جنگ ستارگان، تبدیل به شوالیه جدی شوند. این سریال توسط Lucasfilm Animation و Wild Canary Animation تولید می شود و مایکل اولسون به عنوان مجری برنامه و الیوت بور به عنوان کارگردان ناظر آن هستند.  این اولین مجموعه تمام قد انیمیشن جنگ ستارگان است که مخاطبان جوان را هدف قرار داده است. در سریال انیمیشن Star Wars: Young Jedi Adventures بازیگرانی چون جمال اوری جونیور، اما برمن، جولیت دوننفلد، دی بردلی بیکر، جاناتان لیپو و پیوتر مایکل به ایفای نقش می پردازند.  در ماه می 2022 اعلام شد که اولسون و بور قبلاً به پروژه پیوسته بودند. شش فیلم کوتاه قبل از پخش سریال در YouTube منتشر شد، قبل از اینکه در دیزنی پلاس نیز در دسترس قرار گیرد.

 

عملکرد سریال ماجرا های جدی جوان 2023

سریال Star Wars: Young Jedi Adventures در چهارم ماهی می 2023 به نمایش در آمد. سریال Star Wars: Young Jedi Adventures، اولین مجموعه انیمیشن جنگ ستارگان که مخاطبان جوان و خانواده های آن‌ها را هدف قرار می دهد، در جشن جنگ ستارگان در ماه می ۲۰۲۲ معرفی شد. داستان آن در دوران جمهوری اعظم، قرن‌ها قبل از وقایع اصلی رخ می‌دهد. فیلم های جنگ ستارگان، که قبلاً از طریق مجموعه ای از کتاب ها و کمیک ها در آن زمان بررسی می شد. این سریال توسط جیمز واو، تهیه‌کننده اجرایی، مایکل اولسون، تهیه‌کننده اجرایی، کارگردان ناظر الیوت بور، و تهیه‌کننده مشاور لامونت مگی، اعلام شد. دانلود سریال Star Wars: Young Jedi Adventures به طرفداران جنگ ستارگان اللخصوص قشر جوان تر توصیه می شود. واو گفت که تیم خلاق می‌دانستند که این مجموعه می‌تواند اولین معرفی جنگ ستارگان برای برخی از کودکان باشد. اگرچه آنها می‌خواستند «شخصیت‌ها، لحن و درس‌های زندگی» در هر قسمت برای مخاطبان جوان تر باشد، اما می‌خواستند به انتظارات افراد آشنا با جنگ ستارگان وفادار بمانند. سریال Star Wars: Young Jedi Adventures برای اولین بار در سرویس پخش دیزنی+ و شبکه تلویزیونی Disney Junior در 4 می 2023، روز جنگ ستارگان، نمایش داده شد. دو قسمت اول در تاریخ 8 آوریل 2023 در Star Wars Celebration Europe به نمایش در اومد. سه انیمیشن کوتاه که شخصیت های سریال را معرفی می کنند در ۲۷ مارس ۲۰۲۳ در کانال یوتیوب Disney Junior به نمایش درآمدند. برای دانلود سریال Star Wars: Young Jedi Adventures 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.