دانلود سریال
Black Knight

794 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 5122
10
/
6.4
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Black Knight
دانلود سریال Black Knight

خلاصه سریال کره ای Black Knight 2023

در سال 2071، آلودگی شدید هوا، اکثریت شبه جزیره کره را به یک زمین بایر تبدیل کرده و همه به جز یک درصد از جمعیت اصلی آن را از بین برده است. بازماندگان موظفند ماسک تنفسی بپوشند و به "شوالیه ها"، رانندگان تخصصی تحویل، تکیه کنند تا تدارکات (مخصوصاً اکسیژن تازه) را که برای زنده ماندن نیاز دارند، در اختیار آنها بگذارند. یک روز یک شوالیه افسانه ای به نام '5-8' با پسری به نام سا-ول ملاقات می کند که آرزو دارد مانند او شوالیه شود و تصمیم می گیرد او را تربیت کند تا بتواند در دنیای تاریک و خطرناکی که آنها در آن زندگی می کنند به آرزویش برسد.

 

عوامل ساخت سریال Black Knight 2023

سریال شوالیه سیاه (کره ای: 택배기사) یک سریال تلویزیونی در حال پخش محصول کشور کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی چو اوی سوک است. در سریال Black Knight بازیگرانی چون کیم وو بین، سونگ سونگ هئون و کانگ یو سوک به ایفای نقش می پردازند. سریال کره ای شوالیه سیاه بر اساس وبتونی با همین عنوان توسط لی یون کیون که آینده ای دیستوپیایی را به تصویر می کشد که در آن آلودگی شدید هوا بیشتر نقاط جهان را ویران کرده است و مردمی را که هنوز زنده هستند وادار کرده است که برای بقا به رانندگان نخبه وابسته باشند ساخته شده است. این سریال کره ای  در تاریخ دوازدهم می سال 2023 در نتفلیکس منتشر شد. کیم وو بین در نقش '5-8' یک راننده تحویل افسانه ای، سونگ سونگ هئون در نقش ریو سوک وارث ثروتمند گروه چئونمیونگ که با اکسیژن به عنوان سلاح بر جهان حکومت می کند، کانگ یو-سئوک در نقش سا وول، پسری پناهنده که به «5-8» حسادت می‌ورزد و آرزو دارد به عنوان یکی از شوالیه ها راه او را دنبال کند و اسوم در نقش سئول آه در این سریال به ایفای نقش می پردازند. سریال کره ای بلک نایت از برترین تیم جلوه های بصری کره، VFX Studio Westworld، که در سریال هایی مانند Sweet Home، Squid Game، و All of Us Are Dead کار می کردند، کمک گرفته است. این سریال کره ای در منطقه بیابانی، شن و ماسه بر روی یک سایت ساخت و ساز 50000 پیونگ گذاشته شد و جاده ای با حدود 1 کیلومتر خاک برای هضم صحنه های مختلف با VFX ساخته شد.

 

عملکرد سریال شوالیه سیاه 2023

سریال اخیر دیگری که شبیه به سریال شوالیه های سیاه است، سریال Silo در حال پخش است. هر دو سازگاری از آثار قبلی هستند، با شخصیت هایی که تلاش می کنند تا زنده بیرون بیان از اون چه که اساسا پایان جهان است، در حالی که به حقیقت در مورد توطئه بالقوه می رسند. هرچند سریال سیلو به عنوان یک نتیجه به مراتب بیشتر و بیشتر تاثیر می گذارد، آنها هر کدام علاقه مند به چگونگی طبقه بندی جامعه خود هستند. سریال Black Knight 2023 دارای پتانسیل است که علاوه بر پیشگامانه به جهان سینمایی مارول، داستان منحصر به فرد آن، عناصر فوق العاده و تیم خلاق با استعداد است. برای دانلود سریال Black Knight با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. به طور کلی، سریال کره ای Black Knight 2023 علاوه بر پیشرفت بسیار پیش بینی شده به جهان سینمایی مارول است که وعده داده است که چشم انداز تازه و منحصر به فرد را به سبک فوق العاده ای تبدیل کند. با استفاده از اکتشاف عناصر فانتزی از جهان مارول و پتانسیل آن برای به دست آوردن مبارزات شخصی شخصیت، این سری پتانسیل خواهد بود که علاوه بر قانع کننده و سرگرم کننده علاوه بر جهان شگفت انگیز است. دانلود سریال Black Knight به طرفداران موضوعات دیستوپیایی و سریال هایی نظیر سریال Silo پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-07-26 13:47:36
    dastan ziadi sari pish mire vali awlie
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.