دانلود سریال
LEGO Dreamzzz - Trials of the Dream Chasers لگو دریمز

620 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 121
10
/
6.7
IMDB Rating
23
/
23
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال LEGO Dreamzzz - Trials of the Dream Chasers (لگو دریمز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال LEGO Dreamzzz - Trials of the Dream Chasers (لگو دریمز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال LEGO Dreamzzz 2023

متئو پسری کاملاً معمولی است که یک شب متوجه می‌شود که باید خود را به عنوان مدافع رویا ها در برابر پادشاه کابوس و دسیسه های زننده اش نشان دهد. اما آیا واقعا رویا های او فقط رویا هستند؟ زیرا در صبح، موجودات رویای ماتئو ناگهان به واقعیت تبدیل می شوند و خیلی چیزهای دیگر تغییر کرده است.

 

عوامل ساخت سریال لگو 2023

سریال LEGO Dreamzzz - Trials of the Dream Chasers یک مجموعه تلویزیونی در ژانر انیمیشن، اکشن و ماجراجویی محصول مشترک دانمارک، آمریکا و کاناداست. این سریال در قالب چهارده قسمت در سال 2023 منتشر شده است. این مجموعه تلویزیونی که اسپین آفی از مجموعه لگو است درمورد گروهی از بچه ها به یک آژانس مخفی ملحق می شوند که در آنجا یاد می گیرند از قدرت تخیل برای سفر به دنیای رویاها استفاده کنند و خلاقیت های خارق العاده ای خلق کنند تا به کودکان خواب کمک کنند که توسط پادشاه کابوس شیطانی وحشت زده می شوند که برای تسخیر دنیای رویاها و حمله به آن تلاش می کنند.

 

عملکرد انیمیشن LEGO Dreamzzz - Trials of the Dream Chasers

سریال انیمیشن LEGO Dreamzzz 2023 در 15 می 2023 در کانادا منتشر شد. اگر از طرفداران سری فیلم های لگو از جمله فیلم The Lego movie 2014 ، فیلم The Lego batman movie و... هستید دانلود سریال چهارده قسمتی LEGO Dreamzzz - Trials of the Dream Chasers بهتون پیشنهاد میشه. این سریال اسپین آف رسمی از گروه برنامه های Lego است. کاربران وب سایت آی ام دی بی به سریال LEGO Dreamzzz - Trials of the Dream Chasers تا الان نمره 8.8 از ده رو دادند. برای دانلود سریال LEGO Dreamzzz - Trials of the Dream Chasers با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.