دانلود سریال
Kitti Katz کیتی کتز

479 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 78
10
/
6.7
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام

خلاصه سریال کیتی کتز 2023

سریال Kitti Katz یک انیمیشن در مورد TABS و دوستانش KIA و ZAMI که به طور جادویی بین دختران فوق گربه و بچه گربه های شایان ستایش تغییر شکل می دهند تا با الهه روح شیطانی جهان اموات، ANUBIA مبارزه کنند.  برای نجات جهان، آنها باید ابتدا سنگ قیمتی ANUBIA را پیدا کنند که روح آنوبیا از آن فرار کرده است، گربه های روح را از طلسم شیطانی که تحت آن قرار دارند آزاد کنند - جادو را از جواهرات خود جمع کنند و آنها را به گربه های معمولی برگردانند و در نهایت آنوبیا را در سنگ قیمتی خود زندانی کنید و پورتال را به دنیای اموات ببندند. اگر آنها موفق نشوند باز می ماند و سیاره محکوم به فنا می شود..

 

عوامل ساخت سریال Kitti Katz 2023

سریال کیتی کاتز یک انیمیشن جدید انحصاری نتفلیکس است که در ژانر کمدی، اکشن است. تابیتا در حالی که پدر و مادرش در خارج از کشور کار می کنند، نزد عمه اش می ماند، به این معنی که او دختر تازه وارد در لوس گاتوس است. تابیتا و دو دوست جدیدش در ملاقات با دوست جدید در شکیا و اعظمی، درگیر یک ماجراجویی می‌شوند. انیمیشن Kitti Katz در قالب 10 قسمت ساخته شده و در ژانر های خانوادگی، اکشن، ماجراجویی ، فانتزی و کمدی قرار میگیره. کارگردانی سریال Kitti Katz بر عهده اد بیگنل، استیو مجوری و مارتین پیک بوده است.

 

عملکرد سریال Kitti Katz

سریال Kitti Katz در تاریخ 18 می 2023 منتشر شد. برای دانلود سریال Kitti Katz 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. این انیمیشن تا الان نمره 7.7 از ده رو از طرف کارکنان سایت imdb دریافت کرده است. اجرای شخصیت ها عالیست. انیمیشن روان است، نوشته خوب است و شوخی ها گاهی اوقات واقعا خنده دار اند. دانلود انیمیشن Kitti Katz 2023 برای کودکان هفت سال به بالا توصیه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.