دانلود سریال
Skull Island جزیره جمجمه

710 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 1532
10
/
6.6
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Skull Island (جزیره جمجمه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Skull Island (جزیره جمجمه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه انیمیشن Skull Island

ماجراهایی از کشتی‌های غرق‌شده‌ای که در تلاش برای فرار از جزیره‌ای مرموز، خانه هیولاهای ماقبل تاریخ، از جمله آقای کونگ هستند.

 

عوامل ساخت انیمیشن جزیره جمجمه

این انیمیشن سریالی که دارای ۸ قسمت بوده در ژانرهایی مانند اکشن، ماجراجویی، درام و عاشقانه قرار می‌گیرد. این انیمیشن کوتاه ساخت مشترک کشورهای آمریکا و ژاپن است که به زبان های ژاپنی و آمریکایی عرضه شده است.
ساخت این اثر بر عهده کمپانی‌های Tractor Pants، Powerhouse Animation Studios و Legendary Television بوده است، و محل اصلی تولید آن در استودیوی Warner Brothers در کالیفرنیای آمریکا بوده است و در نهایت به صورت رسمی از نتفلیکس هم منتشر شد.
جزیره جمجمه یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن اصلی نتفلیکس به کارگردانی ویلیس بولینر است و نویسندگی آن بر عهده Max Borenstein، فیلم نامه نویس آمریکایی، Dan Gilroy، نویسنده آمریکایی و Derek Connolly بوده است.
صداپیشگانی که در این انیمیشن سریالی صدایشان را به کاراکترها بخشیده‌اند عبارتند از: نیکلاس کانتو در نقش چارلی، مائه وایتمن در نقش انی، دارن برنت در نقش مایک و بنجامین برت در نقش کپو فیل لامار در نقش سم.
چند سالی است که ماجرای درگیری و جدل کنگ با گودزیلا توجه خیلی از طرفداران فیلم را به خود جلب کرده است، با این حال، به لطف مجموعه انیمیشن جزیره جمجمه نتفلیکس، طرفداران می توانند مستقیماً به MonsterVerse برگردند. این یک کاوش هشت قسمتی از این دنیای گمشده مرموز و معرفی گروه جدیدی از شخصیت‌ها است. با کمال تعجب، اگرچه چیزهای بیشتری به داستان افسانه‌‌ی کنگ اضافه می‌کند، اما بزرگ‌ترین نقطه قوت آن در شخصیت‌های انسانی‌اش نهفته است. جزیره جمجمه که توسط برایان دافیلد (سازنده خرس کوکائین، بچه نگهدار) ساخته شده است و نویسندگی و تهیه کنندگی آن بر عهده تیم های اجرایی بوده است‌. کاوشگران - با حضور چارلی جوان (نیکلاس کانتو) و مایک (دارن بارنت) و پدرانشان، آنی (می ویتمن) را از اقیانوس نجات می دهند. علی‌رغم برنامه‌ریزی‌ها، این اتفاق زنجیره‌ای از رویدادها را آغاز می‌کند که آنها را در جزیره جمجمه، جایی که هیولاهای مختلف و کنگ قدرتمند در آن زندگی می‌کنند، رخ می‌دهد. اکنون، آنها باید دریابند که چگونه نه تنها از جزیره خارج شوند، بلکه زنده بمانند. در جزیره، شخصیت های انسانی به دو گروه تقسیم می شوند: تیم مستقر و دارای سلاح و نسل جوان مایک، چارلی، آنی و حیوان خانگی او. البته مشکل اصلی این است که هر دو طرف باید یکدیگر را پیدا کنند. با این حال، جالب ترین قسمت های جزیره جمجمه زمانی است که مایک، چارلی، آنی و سگ(حیوان خانگی‌اش) با هم تعامل دارند. بین Skull Island و Jurassic World: Camp Cretaceous شباهت‌هایی را می‌توان یافت یافت، اما باید گفت که این گروه بسیار دوست داشتنی تر است و راحت تر پشت سر گذاشته می شود. این تا حد زیادی به دلیل شیمی کانتو، ویتمن، و بارنت است که با همدیگر رفتار خوبی دارند، مثل اینکه دوستان مادام العمر هم بوده اند.
جزیره جمجمه تمرکز خود را روی کنگ تا نیمه راه نگه می دارد. کاری که دافیلد و تیم در اینجا انجام می‌دهند این است که رمز و راز جزیره را ایجاد می‌کنند و کمک می‌کنند تا مخاطب بیشتر به شخصیت‌های انسانی اهمیت دهد. اشاره ای قوی به Kong: Skull Island اثر Jordan Vogt-Roberts در چیدمان و ضربات روایی وجود دارد، اما مجموعه انیمیشنی زمان می برد تا به کنگ بپردازد و کشف کند که پادشاه MonsterVerse واقعا کیست. Skull Island از نشان دادن هر دو طرف کنگ ترسی ندارد، شخصیت‌هایی چون خشن و دلسوز. او می‌تواند متحد یا دشمن باشد، و نمایش با طناب ظریفی نشان می‌دهد که چگونه کنترل احساساتش کلید این موضوع است. انیمیشن Powerhouse مانند کار آنها در Castlevania است و سریال پرکیفیتی را بدون کاسته شدن کیفیت ارائه می‌دهد. مناظر بسیار دقیق و مرموز هستند و بیننده را به این فکر می‌اندازد که چه چیزی می‌تواند پشت مجموعه بعدی یا درختان یا صخره‌ها پنهان شده باشد. یک فاکتور برای بهبود کیفیت و متاثر شدن از انیمیشن در انیمیشن‌ وجود دارد که شخصیت پردازی را افزایش می دهد و لایه ای دیگر از باورپذیری را به صحنه های مهم می‌افزاید. در حالی که نمایش به اندازه مسابقات کشتی و بوکس خشن و خونین نمی‌شوند ولی همچنان لحظاتی وجود دارد که مخاطب را از خود بی‌خود می‌کند.

 

عملکرد انیمیشن جزیره جمجمه

این انیمیشن که نهایتا در ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ در آمریکا اکران شد، توانست در همان ابتدای کاد امتیازات قابل قبولی را کسب کند. این انیمیشن سریالی در وبسایت imdb نمره ۷/۱۰ و در Ready Steady Cut نیز امتیاز ۳/۵ را کسب کرد.
برای دانلود انیمیشن سریالی Skull Island با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.