دانلود سریال
Fireworks of My Heart آتش بازی قلبم

1190 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1137
10
/
8.1
IMDB Rating
40
/
40
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال چینی Fireworks of My Heart (آتش بازی قلبم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال چینی Fireworks of My Heart (آتش بازی قلبم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

لاصه سریال آتش بازی قلبم ۲۰۲۳

سانگ یان و شو چین از بچگی بهترین دوستان هم بودند. اما با بزرگ تر شدن، خانواده هایشان دوستی آنها را به شکلی نامطلوب دیدند. سانگ یان و شو چین که نمی‌خواستند اجازه دهند رابطه شان بیشتر شود، خانواده هایشان مجبور شدند از هم جدا شوند و دیگر هرگز همدیگر را نبینند. در ده سالی که از جدایی اجباری آنها می گذرد، هر دو سانگ یان و شوچین برای ساختن زندگی ای که همیشه می خواستند سخت کار کرده اند. سانگ یان به عنوان رئیس آتش نشانی زندگی خود را وقف نجات دیگران کرده است. از طرفی دیگر شوچین نجات دیگران را به عنوان یک پزشک اورژانس وظیفه زندگی خود کرده است. اگرچه در زمینه های کاملاً متفاوت کار می کردند، اما این فقط یک مسئله زمان بود که سرنوشت برای دوباره بهم پیوستن دوستان سابق قدم گذاشت.

 

عوامل ساخت سریال Fireworks of my heart 2023

سریال Fireworks of my heart یا همان سریال چینی آتش بازی قلبم برگرفته از رمان «در انتظار تو در شهر» نوشته جیو یو ژی، یک سریال به زبان چینی در ژانر درام، عاشقانه محصول کشور چین است که در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی لی مو جی، فیلمنامه نویسی شوسو، تهیه کنندگی جیا شی کای منتشر شده است. سریال آتش بازی قلبم، برگرفته از رمان "در انتظار تو در یک شهر" (一座城,在等你) نوشته Jiu Yue Xi (玖月晞)، است. سریال Fireworks of my heart در مرود دو دوست صمیمی است که سوء تفاهم و سوء ظن ده سال پیش آنها را مجبور به جدایی کرد. ده سال بعد، سونگ یان به یک آتش‌نشان عالی تبدیل شد و شوچین نیز از خارج از کشور بازگشت تا به سرزمین مادری خدمت کند و پزشک شد. به طور اتفاقی، این دو بار دیگر ملاقات می کنند. این دو به دلیل ماهیت کارشان به تدریج با هم تلاقی پیدا می کنند. در این سریال بازیگرانی چون یانگ یانگ در نقش سونگ یان، وانگ چو رن در نقش شوچین، منگ آ سی در نقش یانگ چی و یانگ تونگ در نقش جیانگ یی به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد سریال چینی آتش بازی قلبم 2023

سریال Fireworks of my heart در تاریخ ۵ جولای ۲۰۲۳ از شبکه Hunan tv منتشر شد.برای دانلود سریال Fireworks of my heart با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال چینی آتش بازی قلبم برای پخش در ۴۰ قسمت برنامه ریزی شده و پیش بینی میشه در کمتر از یک ماه تمامی قسمت های سریال منتشر بشه. در وب سایت مای دراما لیست این سریال برای هشت قسمت نمره ۸.۴ از ده رو گرفته و بازخورد های خوبی دریافت کرده است. دانلود سریال Fireworks of my heart 2023 به طرفداران بازیگر چینی محبوب یانگ یانگ و سریال های درام عاشقانه پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.