دانلود سریال
Guardians of the Galaxy

808 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3385
10
/
7.3
IMDB Rating
79
/
79
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Guardians of the Galaxy
دانلود سریال Guardians of the Galaxy

خلاصه فیلم Guardians of the Galaxy

تیم نگهبانان کهکشان متشکل از استار لرد، گامورا، دراکس، راکت راکن و گروت است. در طول فصل اول، آنها شی ای به نام مکعب رمزي اسپارتاکسي را به دست آوردند که به نژاد اسپارتاکس گره خورده است. در داخل نقشه ای وجود دارد که به دانه کیهانی منتهی می شود، یک سلاح قدرتمند که قادر به ایجاد یک جهان جدید است. نگهبانان کهکشان باید دانه کیهانی را قبل از اینکه در دستان تانوس، یارانش رونان متهم، سحابی، کورات تعقیب کننده و متحدش جیسون بیابند و نابود کنند. راویجرها به رهبری یوندو و هر کس دیگری که از قدرت آن برای تهدید کل جهان سوء استفاده کند…

 

عوامل ساخت سریال نگهبانان کهکشان 2015

سریال نگهبانان کهکشان مارول (با عنوان Guardians of the Galaxy: ماموریت فرار برای فصل آخر) یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن محصول کشور آمریکا است که بر اساس تیم ابرقهرمانی مارول کامیکس به همین نام ساخته شده است. این انیمیشن توسط Marvel Animation تولید شده است. این سریال از دیزنی XD پخش می شود. اولین بار در 5 سپتامبر 2015 به عنوان بخشی از دنیای مارول در دیزنی XD به نمایش درآمد. در حالی که سریال دارای شخصیت های اصلی مشابه فیلمی با همین نام است، بخشی از دنیای سینمایی مارول نیست و در تداومی مشابه فیلم قرار نمی گیرد. ست گرین تنها بازیگر فیلم بود که بازگشت و دوباره نقش صداپیشگی خود را در نقش هاوارد اردک بازی کرد. فصل سوم و آخر در مارس 2018 پخش شد و در 9 ژوئن 2019 به پایان رسید. شایعه شده بود که مارول در نظر دارد یک سریال انیمیشنی جدید با نمایش دیگری از مرد عنکبوتی یا نمایش نگهبانان کهکشان در نظر بگیرد.  ظاهر شدن Guardians of the Galaxy در Avengers Assemble و Ultimate Spider-Man قرار بود آزمایشی برای نمایش خودشان باشد. در 26 ژوئیه 2014، در کامیک کان سن دیگو، یک هفته قبل از انتشار فیلم Guardians of the Galaxy، مارول انیمیشن مجموعه تلویزیونی Guardians of the Galaxy را با یک تریلر شامل Rocket Raccoon و Star-Lord اعلام کرد. با موفقیت فیلم لایو اکشن، مارول و دیزنی XD اعلام کردند که در کامیک کان نیویورک با ساخت این مجموعه انیمیشنی پیش می روند. آنها چند فیلم آزمایشی را به حضار نشان دادند. قرار است در سال 2015 به عنوان بخشی از دنیای مارول در دیزنی XD پخش شود. پیش نمایش های پیشرفته نمایش در 1 اگوست 2015 از دیزنی XD شروع به پخش کرد. پیش نمایش کامل سریال در 5 سپتامبر 2015 از دیزنی XD پخش شد. اولین نمایش رسمی یک ساعته در 26 سپتامبر 2015 پخش شد. هر قسمت به نام یا اشاره ای به یک آهنگ محبوب دهه 1960، 1970 یا 1980 نامگذاری شده است.

 

عملکرد سریال Guardians of the Galaxy 2015

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes فصل 1 دارای امتیاز تایید 86٪ بر اساس نقد 7 منتقد است. برای دانلود سریال Guardians of the Galaxy با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. Nerdist به سریال Guardians of the Galaxy یک نقد مثبت داد و اظهار داشت: "این یک مقدمه بسیار محکم برای سری انیمیشن Guardians of the Galaxy بود".  IGN به اپیزودها نقدی متفاوت داد (6.6/10) و گفت: «به نظر می‌رسد که نمایش بیش از حد نگران است که به سبک، لحن و ظاهر فیلم پایبند باشد و نشانی از خود بر روی شخصیت‌ها بگذارد.» دانلود سریال Guardians of the Galaxy 2015 به طرفداران سری فیلم نگهبانان کهکشان و باقی انیمیشن های کمپانی مارول پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.