دانلود سریال
Depp V Heard جانی دپ در برابر امبر هرد

838 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6394
10
/
5
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Depp V Heard (جانی دپ در برابر امبر هرد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Depp V Heard (جانی دپ در برابر امبر هرد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Depp V Heard 2023

قطعا ماجرای نبرد حقوقی بین جانی دپ ("دزدان دریایی کارائیب") و امبر هرد ("Aquaman") را شنیده اید که در ژوئن سال 2022 به پایان رسید. در عصر حاضر، مخاطبان جهانی از خانه های خود توانستند به ستون های این اختلافات تبدیل شوند.

 

عوامل ساخت سریال Depp V Heard 2023

سریال Depp V Heard یک مجموعه سه قسمتی در ژانر جنایی، مستند محصول جدید نتفلیکس است. این سریال در سال ۲۰۲۳ با کارگردانی اما کوپر، و حضور جانی دپ، امبر هرد و نیک ویال منتشر شد. این مجموعه که برای اولین بار هر دو شهادت را در کنار هم نشان می دهد، محاکمه ای را که هالیوود را به آتش کشید و پیامدهای آنلاینی که در پی آن رخ داد را بررسی می کند. مستند Netflix به عنوان اولین اظهارات محوری برای هر دو طرف در طول محاکمه، به عنوان بیانیه های محوری همپوشانی است. این به ماهیت حقیقت، به ویژه واقعیت پشت اتهامات حملات در طول ازدواج کوتاه 15 ماهه خود و متهم کردن اتهامات ساختگی را به دست می آورد. Docuseries همچنین بررسی می کند که آیا محاکمه، در نهایت، به طور غریزی به عنوان یک کمپین تبلیغاتی برای دو ستاره خدمت کرده است. در نهایت، هرد به اتهام بدنام کردن دپ مجرم شناخته شد که منجر به پرداخت غرامت 10 میلیون دلاری برای درآمدهای از دست رفته شد. برعکس، دپ به خاطر اظهارات توهین آمیز وکیل سابقش، آدام والدمن، به او 2 میلیون دلار پرداخت کرد. در حالی که تیم حقوقی هر دو طرف در ابتدا به این حکم اعتراض کردند، هرد در دسامبر 2022 درخواست تجدید نظر خود را رها کرد. آیا محاکمه ای که زیر نظر افکار عمومی جهانی برگزار می شود، صحنه هایی از یک رابطه پر فراز و نشیب - مملو از جزئیات ناراحت کننده مانند پیام هایی که با خون و مدفوع روی ملحفه های تخت نوشته شده است - می تواند به یک پیروز آشکار منجر شود؟ آیا ممکن است کسی از چنین محاکمه ای سالم بیرون بیاید؟

 

عملکرد مستند Depp V Heard

به عنوان کسی که هر دقیقه از دادگاه را به صورت زنده تماشا کرده است، این تصویر مغرضانه است و به طور دقیق وقایع دادگاه را همانطور که در جریان است منعکس نمی کند.  بسیاری از لحظات محاکمه خارج از زمینه مورد استفاده قرار گرفته است تا بیننده را در مورد اینکه امبر در هنگام شهادت با چه بدی مواجه شده است، گمراه کند. ترجیح می‌دهم حساب متعادل تری داشته باشم که تفاوت های دفاعیات حقوقی دو طرف را در نظر بگیرد. برای دانلود سریال Depp V Heard 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. تیم جانی از رسانه های اجتماعی برای دستکاری رسانه های اجتماعی استفاده نکرد.  در عوض، افرادی که محاکمه را دنبال می کردند، واقعاً تحت تأثیر دفاع دپ قرار گرفتند و در نتیجه از جانی دفاع کردند. سریال Depp V Heard 2023 در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر یازده نفر امتیاز تایید 37 درصدی و نمره 4.9 از ده imdb را دریافت کرد که عملکرد جالبی خطاب نمی شود.  به طور کلی، این مینی سری 3 قسمتی خلاصه ای از محاکمه 2022 را نشان می دهد که در تاریخ ثبت خواهد شد. دانلود سریال Depp V Heard 2023 به طرفداران محاکمه و دراما های امبر هرد و جانی دپ پیشنهاد می شود. سازنده مستند به شدت در حال حمایت از امبر هرد است، همانطور که مشهود است، به خصوص در قسمت آخر. در پایان عنوانی وجود دارد که می گوید: «دوست داشتنی ترین» فرد برنده شد، به دلیل هجوم نقشی که رسانه های اجتماعی به نفع دپ داشتند - که نشان می دهد عدالت اجرا نشده است. در حالی که رسانه های اجتماعی بدون شک محاکمه را تقویت کردند، اکثر مردم در ابتدای دادگاه با ذهنی باز وارد دادگاه شدند تا به دنبال عدالت باشند و هر دو طرف را بسنجید. به همان اندازه که رسانه های اجتماعی تقویت شدند، در واقع به دلیل اقدامات فزاینده امبر هرد در غرفه بود - و نه به این دلیل که جهان بلافاصله در شروع دادگاه یک طرف را بر طرف دیگر ترجیح داد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-23 15:21:32
    خوبه ببینیم البته من از یوتوب دنبال میکردم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.