دانلود سریال
Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix کاپتان لیزرهاوک: ریمیکس اژدهای خونی

1569 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 3141
10
/
7.1
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix (کاپیتان لیزرهاوک) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix (کاپیتان لیزرهاوک) با زیرنویس فارسی

خلاصه انیمیشن Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix 2023

این سریال در سال 1992، در یک تاریخ متناوب می گذرد که در آن ایالات متحده به عدن تبدیل شده است، یک تکنوکراسی دیستوپیایی که توسط شرکت بزرگی به همین نام کنترل می شود و جمعیت آن توسط انسان ها و حیوانات انسانی به نام هیبرید ها ساخته شده است.  دولف، ابر سرباز فراری است که در کنار دوست پسرش الکس تیلور، فراری می شود. در طی آخرین سرقت، تیلور به لیزرهاک خیانت می کند که دستگیر شده و در زندان سیاه ادن، Supermaxx، زندانی می شود...

 

عوامل ساخت سریال Captain Laserhawk: A Blood Dragon 2023

سریال Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix یک مجموعه تلویزیونی در حال پخش انیمیشن بزرگسالان محصول مشترک فرانسه و آمریکا است که توسط Ubisoft Film & Television، Bobbypills و Bootleg Universe تولید شده است. این بازی از بازی ویدیویی Far Cry 3: Blood Dragon در سال 2013 الهام گرفته شده است، در حالی که عناصر و شخصیت های چندین فرنچایز دیگر Ubisoft را با هم ترکیب می کند. این سریال که توسط آدی شانکار ساخته شد، در 19 اکتبر 2023 در نتفلیکس منتشر شد و به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. در این انیمیشن صداپیشگی کاپیتان دولف لیزرهاوک بر عهده ناتانیل کورتیس، سارا فیشر بر عهده کارولین فورد، الکس تیلور در نقش بوریس هیستند است. این نمایش برای اولین بار توسط یوبی سافت در اکتبر 2019 با عنوان قبلی خود Captain Laserhawk: A Blood Dragon Vibe رونمایی شد و آدی شانکار، مجری برنامه Castlevania، سرپرستی پروژه را برعهده داشت، اگرچه هیچ توزیع کننده ای اعلام نشده بود. در ژوئن 2021، در طول رویداد مجازی "هفته گیک" نتفلیکس، شانکار فاش کرد که در حال تولید سریال بر اساس فضای Far Cry 3: Blood Dragon با عنوان Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix است. نمایش توسط شانکار با استودیوی انیمیشن پاریس مستقر در پاریس بابی پیلز مدیریت تولید است. بالاک به عنوان مدیر خلاق و مهدی لفاد به عنوان کارگردان فعالیت می کند. جرارد گیمو، هلن جوگت و هوگو ریون، به عنوان تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون Ubisoft خدمت می کنند. علاوه بر Blood Dragon، این مجموعه دارای شخصیت ها و عناصری از چندین ویژگی فکری دیگر یوبی‌سافت است.

 

عملکرد سریال Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix 2023

ریمیکس Captain Laserhawk: A Blood Dragon در اکتبر 2023 با شش قسمت در سراسر جهان در نتفلیکس منتشر شد. هیدن میرز از IGN به نمایش امتیاز 9.0 از 10 «شگفت انگیز» داد و اظهار داشت: «به همان اندازه که بی‌رحمانه است، کاپیتان لیزرهاوک: ریمیکس اژدهای خونی هرگز احساس نمی کند که راه های هوشمندانه ای برای ترکیب کردن گروهی از محبوب های یوبی سافت از بین رفته است. برای دانلود سریال Captain Laserhawk 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. چارلز پولیام مور از The Verge اظهار می کند که نمایش "مانند یک شادی از طریق کتابخانه وسیع یوبی سافت از IP بازی های ویدئویی کلاسیک بازی می کند". یک کتاب هنری با جلد گالینگور، با عنوان Captain Laserhawk: Blood Dragon Remix – The Art of the Animated Series، منتشر شده توسط Dark Horse Books در 24 اکتبر 2023 منتشر شد. اقتباسی از مانگا یائویی توسط بن کان و منتشر شده توسط توکیوپاپ، در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. جنبه های عشقی Dolph Laserhawk و Alex Taylor را به نمایش می گذارد. این نمایش یک نفس تازه است، من شخصا از آن لذت بردم. بله، من خیلی از شخصیت های بازی را که در نمایش به آنها اشاره شده است نمی شناسم، اما آیا واقعاً مهم است؟ مطمئناً، سازندگان نمایش می توانستند شخصیت های ارجاع شده را بیشتر شبیه به شخصیت های بازی واقعی/هر چیزی که باشند، بسازند، اما به خاطر خدا، آنها فقط مرجع هستند. البته شخصیت و ظاهر شخصیت دقیقاً در کاراکتر های نشان داده شده در نمایش تجسم نخواهد یافت. من دیدم که برخی از کاربران از کوتاه بودن کل برنامه شکایت دارند و فکر کردم انتخاب جالبی هم بود و البته می خواستم انیمیشن و داستان را طولانی تر و عمیق تر ببینم اما تماشاگران نمی توانند انتخاب کننده باشند. دانلود انیمیشن Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix 2023 به طرفداران یوبی سافت پیشنهاد میشه. بنابراین نمایش را به دلیل ویژگی های بد خود ستیز نکنید، اما به جنبه مثبت آن نگاه کنید، آنها کار فوق‌العاده ای انجام دادند و به‌طور شگفت انگیزی نمایش را برای مردم مجذوب کننده کردند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.