دانلود سریال
Curses! نفرین

658 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 201
10
/
6.8
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Curses! (نفرین) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Curses! (نفرین) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Curses! 2023

وقتی یک نفرین خانوادگی چند نسلی الکس واندرهوون را به سنگ می اندازد، این به دو فرزندش، پاندورا و راس و همسرش اسکای بستگی دارد که آثار باستانی دزدیده شده توسط اجدادشان را به خانه های واقعی شان برگردانند تا سرانجام نفرین برای همیشه برطرف شود.

 

عوامل ساخت سریال انیمیشن نفرین! ۲۰۲۳

سریال Curses! یک مجموعه تلویزیونی پویا نمایی شده در ژانر اکشن و ماجرایی است. این سریال پروژه جدید شبکه Apple+ است که از تاریخ 27 اکتبر 2023 به کارگردانی جیم کوپر و جف دیکسون با تهیه کنندگی جیم کوپر، جف دیکسون، جان کرازینسکی منتشر شد. در سریال Curses! صداپیشگانی چون لری (با صدای جیمز ماستررز)، استنلی (با صدای ریس داربی)، راس (با صدای آندره رابینسون)، اسکای (با صدای لیریک لوئیس) و پاندورا (با صداپیشگی گابریل نوا) هنرنمایی می کنند. این قطعه در جریان اعتصاب SAG-AFTRA 2023 نوشته شده است. بدون نیروی کار بازیگرانی که در حال حاضر اعتصاب می کنند، سریالی که در اینجا پوشش داده می شود وجود نداشت

 

عملکرد سریال Curses! 2023

فصل اول ده قسمتی بر روی خواهر و برادر پاندورا و راس به همراه مادرشان اسکای تمرکز می کند که با هم کار می کنند تا از نفرین ده ساله ای که خانواده آنها را آزار می دهد جلوگیری کنند. برای دانلود سریال Curses! 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. ساخته شده توسط جیم کوپر و جف دیکسون، انیمیشن نفرین! توسط جان کرازینسکی، کمدین، بازیگر و کارگردان سرشناس تهیه شده است. لیریک لوئیس در نقش اسکای وندرهوون، آندره رابینسون در نقش راس، گابریل نووا در نقش پاندورا، همراه با ریس داربی، جیمز مارسترز، رابرت انگلوند، رید اسکات و رئا پرلمن افسانه‌ای، جان بخشیدن به این گروه از شخصیت ها هستند.  دانلود سریال Curses! به طرفداران انیمیشن های  ژانر اکشن ماجراجویی پیشنهاد ویژه میشه. نفرین!  این سریال به راحتی یکی دیگر از موفقیت های قدرتمند انیمیشن است، با داستانی پر از احساس و مقداری عالی از ترس برای شما و فرزندانتان پر شده. سریال از هر قسمت برای ادامه ساختن بر روی افسانه ها و افسانه هایی که مصنوعات از آن سرچشمه می گیرند، استفاده می کند. از فرمول استفاده می کند و از آن به نفع خود استفاده می کند و داستانی جذاب ایجاد می کند که شما را بدون توجه به بسته بندی آن به داخل می کشاند. همچنین به جالب بودن شخصیت ها کمک می کند، به ویژه آنهایی که انسان نیستند. به طور کلی، من فکر می کنم انیمیشن نفرین! یک سریال عالی است که درست به موقع برای هالووین می رسد. اگرچه ممکن است همه کودکان از این کار لذت نبرند، اما اگر به ماجراجویی های اکشن با کمی شبح آور علاقه دارید، دانلود سریال Curses! 2023 و تماشای اون انتخاب خوبیه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.