دانلود سریال
Moon Girl and Devil Dinosaur ختر ماه و دایناسور شیطان

157 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1561
10
/
7.7
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال انیمیشن Moon Girl and Devil Dinosaur (دختر ماه و دایناسور شیطان)
دانلود سریال انیمیشن Moon Girl and Devil Dinosaur (دختر ماه و دایناسور شیطان)

خلاصه سریال Moon Girl and Devil Dinosaur

لونلا لافایت یک نابغه 13 ساله است که با پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگش در ناحیه پایین ایست ساید شهر نیویورک زندگی می کند. یک روز، او یک پورتال را فعال می کند و یک تیرانوسور قرمز از آن خارج می شود. او با حمایت دوستش کیسی تبدیل به یک ابرقهرمان به نام Moon Girl می شود و نام دایناسور را «دائناسور شیطان» می گذارد...

 

عوامل ساخت سریال دختر ماه و دایناسور شیطان

سریال Marvel's Moon Girl and Devil Dinosaur (یا به سادگی دختر ماه و دایناسور شیطان) یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن محصول کشور آمریکا است که توسط استیو لوتر، جفری ام هاوارد و کیت کوندل برای کانال دیزنی ساخته شده است.
صداپیشگان این سریال دایموند وایت، فرد تاتاسیوره، آلفره وودارد، ساشیر زاماتا، جرمین فاولر، گری آنتونی ویلیامز، لیب بارر و لارنس فیشبرن هستند. توسعه پس از آن آغاز شد که رئیس استودیو مارول، لوئیس دیسپوزیتو، کتاب کمیک دختر ماه و دایناسور شیطان را به فیشبرن نشان داد. فیشبرن به دنبال ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس این دو نفر بود. تولید به مدت دو سال ادامه داشت تا اینکه استیو لوتر به عنوان تهیه کننده اجرایی استخدام شد. در اکتبر 2022، قبل از پخش فصل اول سریال، سریال برای فصل دوم تمدید شد.
در 20 فوریه 2018، گزارش شد که انیمیشن Marvel و Cinema Gypsy Productions در حال توسعه سریال دختر ماه و دایناسور شیطان برای کانال جهانی دیزنی هستند. فصل اول 20 قسمت سفارش داده شد، اما بعداً به دلیل اهداف داستانی به 16 کاهش یافت. در هر قسمت از چندین سبک انیمیشن استفاده شده است. برای سکانس های نیویورک، تهیه کنندگان از هنرمندان گرافیتی و همچنین هنرمندانی مانند اندی وارهول برای سبک هنری سریال الهام گرفتند تا نیویورک را به سبکی واقع گرایانه تر از اکثر نمایش های انیمیشن به تصویر بکشند.

 

عملکرد سریال دختر ماه و دایناسور شیطان

سریال Marvel's Moon Girl and Devil Dinosaur در 10 فوریه 2023 در کانال دیزنی به نمایش درآمد و پنج روز بعد در دیزنی پلاس منتشر شد. این سریال بخاطر داستان، انیمیشن، موسیقی متن و شخصیت هاش نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد. این مجموعه برنده پنج جایزه امی کودکان و خانواده شد. فصل دوم هم در 2 فوریه 2024 برای اولین بار پخش شد. برای دانلود سریال Moon Girl and Devil Dinosaur با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، فصل اول بر اساس 16 بررسی با میانگین نمره 8.7 از 10، دارای امتیاز تایید 100٪ است. انجمن منتقدان این سایت نوشتند: «با تصاویری خیره کننده و سرعت خوبش که مستقیماً تخیل کودکان را به کار می اندازد، دختر ماه و دایناسور شیطان بچه ها را مجذوب خود می کنند و در عین حال خبره های انیمیشن را تحت تأثیر قرار می دهند». جوئل کلر از Decider اظهار داشت: "این انیمیشن یک سریال پویا، هوشمند و از نظر بصری جذاب است که یک دختر منحصر به فرد در مرکز خود دارد، یک دایناسور شبیه توله سگ و داستان هایی که هم بچه ها و هم والدین آنها را سرگرم می کند." دانلود سریال Moon Girl and Devil Dinosaur 2023 به طرفداران انیمیشن های سریالی جذاب و سرگرم کننده پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.