دانلود سریال
My Dad the Bounty Hunter پدر من شکارچی جایزه

242 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1522
10
/
7.3
IMDB Rating
19
/
19
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال انیمیشن My Dad the Bounty Hunter (پدر من شکارچی جایزه)
دانلود سریال انیمیشن My Dad the Bounty Hunter (پدر من شکارچی جایزه)

خلاصه انیمیشن پدر من شکارچی جایزه

این سریال داستان دو کودک را دنبال می کند که وقتی به طور تصادفی به فضا می روند، متوجه می شوند که پدرشان خفن ترین شکارچی جایزه در تمام کهکشان است.

 

عوامل ساخت سریال My Dad the Bounty Hunter

سریال پدر من شکارچی جایزه (به انگلیسی: My Dad the Bounty Hunter) یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن در ژانر علمی تخیلی، ماجراجویی، کمدی و اکشن محصول کشور آمریکا است که توسط اورت داونینگ جونیور و پاتریک هارپین برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال در 9 فوریه 2023 برای اولین بار پخش شد. فصل 2 در تاریخ 17 اوت 2023 برای اولین بار پخش شد.
در 29 اکتبر 2020، نتفلیکس اعلام کرد که پدر من، شکارچی جایزه، پروسه ساخت را آغاز کرده است. این سریال برای فصل اول 10 قسمتی سفارش داده شد. این سریال پس از ملاقات داونینگ جونیور و هارپین در استودیوی انیمیشن سونی پیکچرز به وجود آمد. این مجموعه توسط استودیوی انیمیشن فرانسوی، انیمیشن کوتوله (Dwarf Animation) ساخته شد. طبق گفته رولینگ استون، سریال دارای اتاق نویسندگان اکثریت سیاهپوست بود "یک داستان کاملاً اورجینال" است نه یک اقتباس. 
فصل دوم در 17 آگوست 2023 برای اولین بار پخش شد.

 

عملکرد سریال پدر من شکارچی جایزه

این سریال به دلیل داستان مرتبط، شخصیت های دوست داشتنی، تفاسیر اجتماعی و نمایش خانواده های سیاه پوست، نقدهای مثبتی دریافت کرد. فصل اول به طور کامل در 9 فوریه 2023 منتشر شد. برای دانلود سریال My Dad the Bounty Hunter با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این سریال عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes، بر اساس شش نقد، امتیاز تأیید ۱۰۰ درصدی را با میانگین نمره ۸.۱ از ۱۰ به این فیلم اختصاص داد. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «وقتی فرزندان یک شکارچی جوایز به طور تصادفی به فضا می روند و آخرین مأموریت او را مشاهده می کنند، متوجه می شوند که کار پدرشان هرچیزی جز تصور کسل کننده ای است که درموردش داشتند؛"
مگان جردن از رولینگ استون استدلال می کند که این سریال یک پروژه عالیست که داستانی قابل لمس را روایت می کند که «روی شخصیت های سیاه پوست در مرکز تمرکز می کنند در حالی که تخیل مخاطب را گسترش می دهد». دانلود سریال My Dad the Bounty Hunter به طرفداران انیمیشن های سریالی فضایی و ماجراجویی پیشنهاد می شود. کنت سوارد جونیور از IGN این سریال را به عنوان یک ماجراجویی فضایی بسیار جذاب و خانواده پسند و یک «جنبش پر از اکشن در فضا» که همراه با لحظات دلپذیر و «انبوهی از شخصیت های دوست داشتنی» است، توصیف کرد. او افزود که این سریال همچنین به «مسائل مختلف سیستمی» از جمله کار اجباری، شرکت‌های فاسد، اشاره می کند. کارونا شارما از Meaww سریال را به عنوان نقطه ای برای «انیمیشن عالی و داستانی عالی تر» توصیف کرد و سریال را به خاطر تجسم احساسات شخصیت ها تحسین کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.