دانلود سریال
Ark: The Animated Series آرک

517 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1014
10
/
6.9
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمیشن سریالی Ark: The Animated Series (آرک) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود انیمیشن سریالی Ark: The Animated Series (آرک) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال آرک

هلنا واکر، دیرینه شناس استرالیایی در قرن بیست و یکم، پس از مرگ همسرش تبدیل به بیوه ای غمگین می شود. یک شب، که با ناراحتی می خوابد از خواب می پرد و خود را در میان اقیانوسی وسیع می بیند. او برای فرار از یک کوسه بزرگ به جزیره ای عجیب پناه می برد...

 

عوامل ساخت سریال انیمیشن آرک

سریال Ark: The Animated Series یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن در ژانر حماسی، علمی-فانتزی و بزرگسال بر اساس بازی ویدیویی Ark: Survival Evolved است. قسمت اول این سریال در تاریخ 21 مارس 2024 در Paramount+ پخش شد. در دسامبر 2020، این سریال با یک تریلر در رویداد بزرگ جوایز بازی ویدیویی 2020 معرفی شد. راسل کرو و وین دیزل به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت کردند.
خالقان بازی ویدیویی Ark: Survival Evolved، جرمی استیگلیتز و جسی راپچاک، خالقان این سریال هم هستند. این انیمیشن قرار بود شامل 14 قسمت 30 دقیقه ای باشد که دنیای خود بازی را توسعه می دهد و دو فصل آن در حال تولید بود. در ژوئن 2022، این سریال وارد مرحله پس از تولید شد و مونیکا بلوچی و دی بردلی بیکر به صداپیشگان اضافه شدند.

 

عملکرد سریال Ark: The Animated Series

این سریال در ابتدا قرار بود در سال 2022 منتشر شود، با "14 قسمت نیم ساعته"، اما تریلر دوم نشان داد که این سریال برای انتشار در سال 2023 برنامه ریزی شده بود. در دسامبر 2023، IGN نوشت که این سریال "در مقطعی در سال 2024 منتشر می شود."  هفت قسمت باقیمانده از فصل اول قرار است در تاریخ بعدی به نمایش درآیند. برای دانلود سریال Ark: The Animated Series با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این سریال با استقبال متفاوت منتقدان مواجه شد. مارکوس گیبسون از Bubbleblabber به سریال امتیاز 7.5 از 10 داد و گفت که اگرچه بازی را انجام نداده و با منبع اصلی آشنایی نداشته، اما مفهوم سریال او را مجذوب خود کرد. همینطور کارگردانی شخصیت های سریال را بهمراه عملکرد بازیگران، ارائه انیمیشن که او را به یاد آواتار: آخرین بادافزار و پتانسیل سریال در آینده می اندازد تحسین کرد. در عین حال از عدم تبلیغ سریال توسط Paramount+ و جنبه های احساسی ناسازگار و برخی از نقص ها در روایت داشت انتقاد کرد. دانلود سریال Ark: The Animated Series به طرفداران انیمیشن های حماسی فانتزی پیشنهاد ویژه میشه.
منتقد سایت GameRant گفت که اگرچه این مجموعه "پیشگامانه نیست، اما از طریق داستان سرایی بصری خود قانع کننده است"، روایت را ساده اما کافی خواند و گفت که این فصل مورد علاقه همه نخواهد بود اما ممکن است "بهترین مقدمه برای این سریال" باشد و آن را با سایر اقتباس های بازی های ویدیویی مانند Castlevania و اقتباس های لایو اکشن مانند فیلم Super Mario Bros.، Double Dragon، Lara Croft: Tomb Raider و Assassin's Creed مقایسه کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-01-13 11:05:51
    دیگه یه انیمه نیست که ال جی بی تی نباشه توش ....حالم بهمزن شده
    • 1403-01-14 09:15:45
      آخییی، یه وقت اوف نشی با این طرز فکرت
      • 1403-01-15 09:34:55
        باشه تو خوبی اصلا من که از جنس مخالف خوشم میاد مریضم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.