دانلود سریال
X-Men '97 مردان ایکس 97

871 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 19549
10
/
9
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال انیمیشن X-Men '97 (مردان ایکس 97) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود سریال انیمیشن X-Men '97 (مردان ایکس 97) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی

خلاصه انیمیشن مردان ایکس 97

گروهی از جهش یافته ها از توانایی های عجیب و غریب خود برای محافظت از دنیایی استفاده می کنند که ساکنانش از آنها متنفر هستند و می ترسند. آنها مانند قبل به چالش کشیده می شوند و مجبور می شوند با آینده جدید خطرناک و غیرمنتظره ای روبرو شوند...

 

عوامل ساخت سریال مردان ایکس 97

سریال X-Men '97 یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن محصول کشور آمریکا است که توسط Beau DeMayo برای سرویس استریم دیزنی پلاس بر اساس ابرقهرمانان Marvel Comics ساخته شده است. این سریال یک احیای X-Men: The Animated Series (1992-1997) است که دقیقا از همان جایی که سریال به پایان می رسد ادامه پیدا می کند.
این فیلم مردان ایکس را در مواجهه با چالش های خطرناک جدید پس از از دست دادن رهبرشان، پروفسور X نشان می دهد. مردان ایکس 97 توسط Marvel Studios Animation تولید شده است.
این سریال اولین پروژه مردان ایکس از مارول استودیو از زمانیه که استودیو حقوق فیلم و تلویزیون را برای شخصی ها بازپس گرفت. انیمیشن توسط استودیو میر ارائه شده است و نسخه مدرنیزه شده از سبک سری اصلی است.

 

عملکرد سریال X-Men '97

انیمیشن X-Men '97 دو قسمت اول خود را در 20 مارس 2024 به نمایش گذاشت و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و باقیمانده فصل اول ده قسمتی اوت هر هفته تا 15 می منتشر می شود. فصل دوم و سوم در حال ساخت هستند. برای دانلود سریال X-Men '97 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، منتقدان این سریال را "بهترین نسخه مارول در چند سال اخیر" نامیده اند و "سبک انیمیشن دوبعدی نوستالژیک، نوشتن هوشمندانه و سکانس های اکشن فریبنده آن" را تحسین می کنند. امتیاز تایید این سریال 98 درصد است. همچنین منتقدان نوشتند «با انجام یک شاهکار فوق العاده و وفادار ماندن به خود محبوب منبع اقتباس، این سریال در حالی که مسیری رو به جلو برای فرنچایز ترسیم می کند بسیار عالی است.» متاکریتیک، بر اساس 14 نقد، امتیاز 82 از 100 را به فصل اول اختصاص داد که نشان دهنده «تحسین جهانی» است. دانلود سریال X-Men '97 به طرفداران مارول و سری انیمیشن های اون پیشنهاد ویژه میشه.
هیدن میرز از TVLine نمایش را به دلیل ترکیب حس "وینتیج" ای که داره و ترکیبش با مدرنیته به روشی "بی ادعا" تحسین کرد.

این سریال با دو قسمت اول در 20 مارس 2024 در دیزنی پلاس به نمایش درآمد. اولین نمایش جهانی این سریال در هالیوود، لس آنجلس، در 13 مارس 2024، برای سه قسمت اول برگزار شد. این فصل در ابتدا قرار بود در اواخر سال 2023 منتشر شود که به دلیل مشکلات به تاخیر افتاد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.