دانلود سریال
Jazz for Two جاز برای دو نفر

2852 تعداد بازدید
User 7
10
/
6.28
AnimeList Rating
User 186
10
/
7.3
IMDB Rating
1
/
1
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Jazz for Two به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود سریال کره ای Jazz for Two به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه سریال Jazz for two

هان تائه یی بعد از دست دادن دوستش که پیانیست نابغه سبک جاز بود، اراده خود را برای زندگی از دست داد. حالا دانشجوی انتقالی یون سه هون یک مهمان ناخوانده برای ته هی به حساب می آید. سه هئون از اولین روزی که به مدرسه منتقل شد، جاز می نوازد که ته یی را به یاد عزیز از دست رفته اش می اندازد و اعصابش را به هم می ریزد...

 

عوامل ساخت سریال جاز برای دو نفر

سریال Jazz for Two (کره ای: 재즈처럼) یک مجموعه سریال اینترنتی در حال اجرا محصول کشور کره جنوبی است که بر اساس رمان اینترنتی به همین نام نوشته Keul Ra-jyu ساخته شد. این سریال برای اولین بار در تاریخ 27 مارس 2024، منتشر شد. داستان Jazz for Two داستان یون سه هئون، یک عشق جاز را دنبال می کند که به دبیرستان هنرهای Wooyeon منتقل می شود تا از نفوذ ترسناک خانواده عشق کلاسیک خودش دور بمونه و در آنجا با ته یی آشنا می شود که به دلیل ضربه روحی اش از جاز متنفر است. 
در این سریال جی هو گئون در نقش هان تائی، کیم جین کوون عضو گروه کیپاپ نیوکیدز در نقش یون سئو هئون، سانگ هانگیوم در نقش سئو دویون عضو گروه کیپاپ امگا ایکس و کیم جونگ ها در نقش سونگ جونگ ها هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال جاز برای دو نفر

بعنوان کسی که در دنیای بی ال های کره ای غرق شده، فکر می کردم جاز برای دو نفر، شروع قدرتمندی داشت اما داستان سریع و عجولانه اش، سریال را برایم خراب کرد. این از یک وبتون اقتباس شده بود که چپتر های خیلی زیادی داره و این هشت قسمت سی دقیقه ای قطعا برایش کافی نبود. برای دانلود سریال Jazz for Two 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. برای پنج قسمت اول؟ بدون شک عالی بود. اما، اوضاع در 2-3 قسمت آخر خراب شد. زمانی که قسمت 7 شروع شد، من فقط سعی می کردم آن را به پایان برسانم، نه به این دلیل که هیجان زده بودم، بلکه بیشتر به این دلیل که حس میکردم زیادی براش زمان صرف کردم. دانلود سریال Jazz for Two 2024 به طرفداران سریال هلی بی ال کره ای کوتاه با بازیگران جذاب و آیدل کره ای پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-02-26 18:33:45
    خسته نباشید میشه لطفا زیرنویسشو کامل بزارین
  • 1403-01-26 18:42:00
    اگه زیرنویس فارسی بود عالی میشد!
  • 1403-01-24 20:49:36
    خیلی ممنون ک قرار دادین فقط لینک هارو درست کنین بتونیم دان کنیم از یک ب بعد رو
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.