دانلود سریال
The Assassins الحشاشین

651 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2333
10
/
7.6
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Assassins
دانلود سریال The Assassins

خلاصه سریال الحشاشین

این داستان در مورد حسن صباح، جنگجوی شجاع و باهوشی است که در زمانی که سلاطین اسلامی در حال غارت و کشتار مردم و فرهنگ ایرانیان و پارسیان بودند، شجاعانه دست به ترور مهاجمان ظالم عرب زد...

 

عوامل ساخت سریال The Assassins

سریال «حشاشين» یک مجموعه تلویزیونی در ژانر ماجراجویی، اکشن و تاریخی محصول سال 2024 است. این سریال بر اساس روایت تاریخی دربارهٔ حیات و حوادث مرتبط با حسن صباح، بنیان گذار حکومت اسماعیلیه در ایران، ساخته شده است. در این سریال بازیگرانی همچون کریم عبدالعزیز، سامی شیخ و فتحی عبدالوهاب هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال The Assassins

این سریال از ابتدا مورد استقبال جوانان عرب قرار گرفت، اما برخی از گروه اخوان المسلمین و طرفداران آنها با تنش به پخش آن واکنش نشان دادند و اون رو مخالف ارزش های خودشون خواندند. برای دانلود سریال The Assassins 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
بنظر من پرداختن به ادعاهای نادرست برخی از بینندگان در مورد این سریال لازم است. آنها استدلال می کنند که حسن صباح به عنوان یک عرب به تصویر کشیده شده است، اما واضح است که بازیگران خودشون رو فارس معرفی می کنند. همچنین درک این نکته ضروری است که در زمان حکومت ایران توسط حاکمان عرب، مردم به اسلام گرویده بودند و بیشتر آنها به زبان عربی و همچنین پارسی صحبت می کردند. از این رو، آشکار است که نمایش، بافت تاریخی آن دوره را به دقت به تصویر می کشد. علاوه بر این، ادعای مخالفت صباح با اسلام کاملاً بی اساس است زیرا او خود یک مسلمان مؤمن بود. دانلود سریال The Assassins به طرفداران ژانر تاریخی و اکشن پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-03-01 22:49:30
    ایرانیان وپارسیان چه نقلی کردی
  • 1403-02-26 18:18:41
    چرا هیچ قسمتی برای دانلود نیست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.