دانلود سریال
Batman: The Brave and the Bold بتمن : شجاعت و شهامت

302 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10284
10
/
7.3
IMDB Rating
65
/
65
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال انیمیشن Batman: The Brave and the Bold (بتمن: شجاع و جسور)
دانلود سریال انیمیشن Batman: The Brave and the Bold (بتمن: شجاع و جسور)

خلاصه سریال Batman: The Brave and the Bold

بهترین ابرقهرمان شهر گاتهام بازگشته است. او با برخی از بزرگترین قهرمانان دی سی کامیکس از جمله بت گرل، رابین و بلو بیتل برای مبارزه با شروران همکاری می کند...

 

عوامل ساخت سریال بتمن : شجاعت و شهامت

سریال Batman: The Brave and the Bold یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن محصول کشور آمریکا است‌. بخشی از این سریال بر اساس مجموعه کمیک DC The Brave and the Bold ساخته شده است که شامل دو یا چند ابرقهرمان برای رسیدگی به یک جنایت یا جنگیدن با یک فوق شرور است.  همانطور که از عنوان پیداست، این مجموعه بر روی گروه بندی های بتمن با قهرمانان مختلف و شناخته شده ترین نسخه از سری کتاب های کمیک اصلی تمرکز دارد. این نسخه بسیار سبک تر و ساده تر و اغلب حس کمدی دارد و بینندگان جوان تر را بیشتر از سریال های دیگر این مجموعه هدف قرار می دهد. 
این اولین سریالی بود که توسط استدیو انیمیشن برادران وارنر تولید شد که با کیفیت بالا پخش شد.

 

عملکرد انیمیشن بتمن : شجاعت و شهامت

این سریال در 14 نوامبر 2008 در Cartoon Network در ایالات متحده پخش شد و در 18 نوامبر 2011 به پایان رسید. همچنین در کانادا از Teletoon پخش شد.
در طول 26 قسمت، فصل اول The Brave and the Bold ثابت می کند که انیمیشنی سریع و لذت بخش است. در حالی که برخی از ماجراجویی ها برای افراد کم سن و سال کمی سنگین هستند و برخی برای بزرگسالان بیش از حد بچگانه هستند، کیفیت آنها به طور کلی ثابت است. در مورد اپیزودهای مورد علاقه شخصی من، "Legends of the Dark Mite!" خلاصه ای هوشمندانه از همه چیز عالی و هیجان انگیز درباره فرهنگ دی سی است. برای دانلود انیمیشن Batman: The Brave and the Bold با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سریال مملو از آهنگ های جذابی است که توسط نیل پاتریک هریس ساخته شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.