دانلود سریال
Tires لاستیک

217 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7572
10
/
7.4
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Tires (لاستیک) به صورت رایگان
دانلود سریال Tires (لاستیک) به صورت رایگان

خلاصه سریال لاستیک

ویل، یک وارث بی لیاقت، تلاش می کند تا تجارت تعمیرات خودروی خود را تغییر دهد، در حالی که حرف های پسر عمویش شین که اکنون یک شغل کارمندی دارد را باید تحمل کند...

 

عوامل ساخت سریال Tiers

سریال تایرها یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی محصول کشور آمریکا است که توسط شین گیلیس، جان مک کیور و استیو گربن ساخته شده است. این سریال داستان روی ویل (با بازی استیو گربن) را روایت می کند که وارث زنجیره تعمیرات خودروی خانواده اش، "مرکز خودرو دره فورج" است. او در میان آزار و اذیت مداوم پسر عموی نفرت انگیزش، شین (با بازی شین گیلیس)، که مکرراً در هر فرصت ممکن ویل را تحقیر می کند، تلاش می کند تا تجارت را احیا کند.

 

عملکرد سریال Tiers

قسمت اول سریال لاستیک در 24 می 2024 در نتفلیکس پخش شد. قبل از پخش فصل اول، نتفلیکس اعلام کرد که ساخت فصل دوم این سریال نیز تایید شده است.
سریال Pilot for Tires در ابتدا در سال 2019 در کانال یوتیوب Gillis بارگذاری شد، اما قبل از نمایش اولیه حذف شد. چندین سال بعد، گیلیس روی فصل اول شش قسمتی سرمایه گذاری کرد که توسط نتفلیکس برای سرمایه‌گذاری و پخش انتخاب شد. این سریال برای اولین بار در 23 ماه می 2024 پخش شد و در 21 مه 2024 برای فصل دوم تمدید شد. برای دانلود سریال Tiers 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes این سریال بر اساس نقد 14 منتقد، امتیاز تایید 43 درصد را با میانگین نمره 5 از 10 بدست آورد. 
انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «تایرز با لگد زدن به شخصیت شین گیلیس، کمدی خوبی دارد اما این کمدی جاه طلبی کمی دارد و باید الهام‌بخش باشد تا بتواند جذابیت واقعی را به دست آورد.» Metacritic، بر اساس نظر 9 منتقد، امتیاز 44 از 100 را به سریال اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های مختلط یا متوسط" است. کمدی نتفلیکس به احتمال زیاد کسی را با تیز هوشی خود تحت تأثیر قرار نمی دهد و حتی تلاشی هم نمی کند. در یک بررسی منفی، رابرت لوید از لس آنجلس تایمز این طنز را "بیش از حد نوجوانانه" توصیف کرد و اظهار داشت که "یک بار هم نخندید".

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.