دانلود سریال
Happy Endings

7044 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 39K
10
/
7.8
IMDB Rating
58
/
58
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Happy Endings
دانلود سریال Happy Endings

خلاصه داستان سریال Happy Endings

تمرکز اصلی داستان این مجموعه، روی زوجی است که چندین نفر را دور خود جمع کرده و دوستی مدرنی را ترتیب دیده اند. این زوج در سریال Happy Endings، به نام الکس و دیو شناخته می شوند. افرادی که در این گروه قرار دارند، مجموعه ای از دوست های صمیمی هستند. وقتی تمامی افراد گروه دور هم جمع شده و یک جمع خودمانی و عالی تشکیل دادند، ناگهان اتفاقی نه چندان جالب رخ می دهد که تمامی افراد  از هم می پاشند و دیگر با هم نیستند. 

 

سریال پایان خوش

این اتفاق ناگوار، چیزی جز جدا شدن الکس و دیو از همدیگر نیست. فرض کنید که پایه های یک ساختمان ریخته است؛ دیگر ساختمانی نمی ماند که بخواهد سر پا باشد. این زوج از هم جدا می شوند، گروه به هم خورده و هر عضو از آن نمی داند که طرف کدامیک باشد!

سریال Happy Endings قصد دارد روی دوستی های امروزی تمرکز کرده و آن ها را با حالتی خنده دار و کمدی نشان دهد. در این مجموعه هم، وقتی الکس و دیو از هم جدا می شوند، دوستان آن ها نمی دانند که دقیقا باید به سمت الکس بروند یا به سمت دیو! 

 

داستان سریال Happy Endings

دیوید کسپ (Adam Pally) وظیفه ساختن این سریال در ژانر کمدی موقعیت و عاشقانه را به عهده گرفت. می توان از Elisha Cuthbert، Casey Wilson، Zachary Knighton، Eliza Coupe، Damon Wayans Jr و Adam Pally به عنوان برخی از بازیگران این مجموعه که لقب ستاره را از آن خود کرده اند، نام برد.

 Happy Endings که به زبان انگلیسی ساخته شده، محصولی از کشور آمریکا است. Rob Greenberg و Jay Chandrasekhar به عنوان کارگردانان این مجموعه شناخته می شوند. می توان از لس آنجلس، شیکاگو، نیویورک، پارامونت بیچرز و همچنین ایلینور، به عنوان مکان هایی نام برد که قسمت های (پایان خوش) در آنجا ضبط و تصویر برداری شده اند.

این مجموعه کمدی در سه فصل تولید شده و در شبکه ای بی سی پخش شده است. این شبکه، وظیفه پخش انحصاری پایان خوش را از سال 2011 تا آخرین قسمت آن به عهده گرفت. هر قسمت از Happy Endings، حدود 22 تا 25 دقیقه دارد. پرنتیس پنی، مت نودلا و استیون مسنر از تهیه کنندگان پایان خوش هستند. 

 

نقد سریال Happy Endings

بسیاری از افراد طرفدار فیلم و سریال هایی به سبک کمدی هستند تا بتوانند تایم روزانه یا اوقات فراغت خود را به این صورت پر کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، بهتر است برای یک بار هم که شده، پایان خوش را تماشا کنید. 

این مجموعه که محصولی از کشور آمریکا است، بسیار خنده دار بوده و موقعیت های زیادی را به تصویر می کشد، تمامی این صحنه ها به شکلی هستند که می توانند مخاطب را به سمت خود جذب کرده و هر فرد را در دسته بینندگان خود قرار دهد. 

شاید جالب به نظر برسد، یا شاید هم مسخره، اما مشخص است که پایان ماجرای دوستی که به هم می ریزد در Happy Endings، پایان خوشی داشته و سرانجام داستان، به خیر و خوشی ختم می شود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.