دانلود سریال
How I Met Your Mother

6812 تعداد بازدید
User 18
10
/
8.72
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
208
/
208
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال How I Met Your Mother
دانلود سریال How I Met Your Mother

خلاصه سریال how I met your mother

داستان مجموعه how I met your mother در سال ۲۰۳۰ آغاز شده و شخصیت اصلی تد مازبی  که با بازی جاش رادنر همراه است، به فرزندانش خاطراتی را بیان می کند که منجر به ملاقات او با مادرشان (همسر تد) شده است و داستان را از قسمت اول به گذشته بر می گرداند و خاطرات را روایت می کند. هر قسمت از این سریال در حقیقت خاطراتی است که تد برای پسر و دخترش تعریف می کند و داستان واقعی آشنایی با مادر را نقل می کند.

 

سریال how I met your mother

کارتر بیز و کریگ توماس، تولیدکنندگان اصلی این مجموعه با الهام گرفتن از زندگی شخصی خودشان این سریال را تهیه و پس از گذشت ۹ سال از پخش اولین قسمت آن و ساخت ۲۰۸ اپیزود، در ۳۱ مارس ۲۰۱۴، آخرین ا‌یزود آن را منتشر کردند که حاصل زحماتشان سریالی شد که احساسات میلیون ها بیننده را تحت تاثیر قرار داد. 

در این سریال،  جیسون سیگل، کوبی اسمالدرز، نیل پاتریک هریس و آلیسون هانیگان از بازیگران اصلی هستند. با اعتصاب اتحادیه نویسندگان در کشور آمریکا در بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸، تولید این سریال نیز متوقف شد. اما با اتمام اعتصاب های انجام شده، این مجموعه، در ۱۷ مارس ۲۰۰۸ مجدد با ۹ اپیزود نوین آغاز به کار کرد. 

سریال how I met your mother در ۱۴ می ۲۰۰۸ با فصل چهارم دوباره شروع شده و در ۲۲ سپتامبر ۲۰۰۸ به نمایش درآمده.


 

نقد سریال how I met your mother

این سریال از نظر منتقدان سریال موفقی توصیف شده است. این مجموعه تا به الان، برنده پنج جایزه اِمی شده است و در سال ۲۰۰۹ نیز نامزد دریافت جایزه بهترین سریال کمدی شد. فصل نهم فصل پایانی این مجموعه تلویزیونی بود.

سریال  how I met your mother از همان ابتدای کار یک جور نقد و ساختار شکنی درباره انتظارات بیش از اندازه آرمان گرایانه درباره عشق بود؛ زیرا بازیگر اصلی آن، چنین فردی به نظر آمده و سریال در تمامی ۹ فصل خود به اشکال مختلفی، نشان می دهد که چرا دغدغه های او برای یافتن نیمه گمشده اش درست پیش نمی رود.

این تناقض همیشه در قلب سریال وجود دارد و انگار این مجموعه در آن واحد هم در حال حمایت از آرمان های عاشقانه و کمال گرا است، هم در حال دست انداختن این المان ها! اما این تناقض در آخرین قسمت سریال how I met your mother به شکلی غافل گیر کننده بر طرف می‌شود.

بیننده در می یابد که موضع گیری سریال در حوزه آرمان های عاشقانه، بسیار اغراق آمیز است. قابل درک خواهد بود که چرا بعضی از هواداران سریال ادعا دارند سریال با شخصیت مادر به خوبی برخورد نداشته است. اما با رفتن به عمق و بطن این سریال و نگاه به زندگی تد، رابین و تریسی به عنوان افراد واقعی، اتفاقات روی داده در این میان را منطقی خواهید دید. 

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-10-16 01:42:03
    خیلی سریال قشنگیه دمتون گرم لطفا سریال brooklyn nine nine رو هم در سایت قرار بدید با تشکر
  • 1400-12-19 23:04:02
    خییییلی سریال قشنگیه و هم خنده داره و حالتونو خوب میکنه هم دراماش خیلی خوبن و اشکتونو درمیاره ، یعنی ممکنه وسط خنده یهو زار بزنین:)
  • 1401-08-05 02:10:16
    حال خوب کنه هیچوقت دوس ندارید تموم شه
  • این کامنت حاوی اسپویل است برای نمایش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.
    نمایش دیدگاه
    1401-05-27 00:36:57
    حاوی اسپویل
    بستن کامنت
    همه چیز قشنگ و خنده دار بود تا وقتی وارد فصل پایانیش شد و قشنگ میتونم بگم که پایانش همه چیز رو نابود کرد:) یعنی با دو قسمت پایانیش همه چیز زیر سوال رفت! اگه خیلی مشتاق دیدن هستید به نظرم تا همون فصل هشت ببینید و باقیش رو با تخیلات خودتون بسازید!
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.