دانلود سریال
Insecure

1532 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 19969
10
/
8
IMDB Rating
44
/
44
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Insecure
دانلود سریال Insecure

خلاصه داستان سریال Insecure

در هیچ جای دنیا فرقی نمی کند که شما زن باشید یا مرد، سیاه پوست باشید یا سفید پوست، قد تان بلند باشد یا کوتاه و از این دست تفاوت ها؛ در هر صورت امکان اینکه برایتان مشکلاتی پیش بیاید، وجود دارد. در سریال Insecure هم می توانید به راحتی چنین مسائلی را درک کرده و آن ها را با یک مثال مشخص، به خوبی تماشا کنید. تمرکز اصلی این مجموعه تلویزیونی روی 2 دوست است که در سن جوانی قرار داشته و بسیاری از روز هایشان را با هم می گذرانند. بنا بر همین قضیه است که آن ها مشکلات و تجربیات زیادی را با هم به دست می آورند. 

این 2 فرد که در این سریال به عنوان شخصیت های اصلی شناخته می شوند، سیاه پوست بوده و بنا بر همین رنگ پوست شان هم هست که برخی اوقات با مشکلاتی مواجه می شوند. آن ها در Insecure، در واقع دلگرمی همدیگر بوده و رابطه دوستی شان به حدی است که همانند 2 خواهر هستند. البته لازم است بدانید که تجربیات این 2 زن سیاه پوست، به همین شکل کسل کننده یا اعصاب خورد کن نیست و بسیاری از صحنه های این مجموعه تلویزیونی با طنز بسیاری همراه است. این داستان کمدی، می تواند ماجرا را تا حد زیادی تغییر داده و آن را رو به بهتر شدن ببرد. 

 

سریال Insecure

این مجموعه تلویزیونی که با نام نا امن شناخته می شود، به کارگردانی ایزا ری و لری ویلمور ساخته شده است. همان گونه که از داستان آن مشخص است، می توان ژانر کمدی را به عنوان ژانر اصلی و غالب بر مجموعه Insecure دانست. البته در کنار این سبک، ژانر عاشقانه هم خود نمایی می کند. می توان از جی الیز، ایزا ری و یون اورجی به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در نا امن بازی کرده و به ایفای هنرمندی پرداخته اند. هر کدام از آن ها به بهترین شکل ممکن با شخصیت داستانی خود خو گرفته و آن را تا سطح بالایی کشاندند. 

نا امن، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی کمدی دارای 5 فصل است. تمامی این فصل ها 44 قسمت را درون خود جای داده اند. هر کدام از این قسمت های Insecure، در زمانی حدود 30 دقیقه خلاصه شده اند. اولین قسمت از نا امن در سال 2016 تولید و منتشر شده است. وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه آمریکایی اچ بی او بود. لری ویلمور، ایزا ری و ناتاشا روث ول از نویسندگان داستان این سریال کمدی و عاشقانه هستند. 

 

نقد سریال Insecure

با توجه به آنکه این سریال کمدی توانسته 5 فصل منتشر کند، می توان بنا بر این قضیه گفت که مورد تایید بسیاری از بینندگان بوده است. تمدید دوباره سریال پس از پایان هر فصل، بی دلیل نیست و نمی توان بدون تمرکز خاص، از روی آن رد شد. Insecure توانست در طی سال های 2016 الی 2021، نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و با توجه به این قضیه، در سایت IMDB به امتیاز 8 از 10 دست یابد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.