دانلود سریال
Modern Love

1697 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 34515
10
/
7.9
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Modern Love
دانلود سریال Modern Love

خلاصه داستان سریال Modern Love

این مجموعه که با نام عشق امروزی یا همان عشق مدرن شناخته می شود، داستان زندگی بسیاری از افراد را به تصویر می کشد. در سریال Modern Love، می توان هر قسمت را به داستانی عاشقانه از روابط میان بسیاری از افراد در سر تا سر دنیا اختصاص داد. با توجه به داستانی که در هر بخش از این مجموعه روایت می شود، می توان ارزش های عشق و روابط عاطفی را بیش از پیش متوجه شده و به آن ها پی برد. هر 2 نفری که در این مجموعه تلویزیونی با همدیگر رابطه دارند، دارای شخصیت های منحصر به فرد بوده و رابطه شان نسبت به 2 فرد دیگر، متفاوت است. 

بنا بر همین مسائل است که می توان متوجه شد روابط میان تمامی افراد به یک شکل نیست و هر فرد در رابطه اش از دستوراتی پیروی می کند که مشخص است برای فرد مقابلش مفید واقع می شود. در سریالModern Love، می توان این قضیه را به راحتی متوجه شد که پیچیدن نسخه عشق برای تمامی افراد به یک صورت، کار درستی نیست. در هر قسمت از این مجموعه، داستانی جداگانه اما مرتبط با مسئله رابطه های امروزی روایت می شود که لازم است بدانید داستان تمامی این ماجرا ها بر پایه واقعیت هستند و بر اساس رویداد های واقعی نوشته شده اند. 

 

سریال Modern Love

با توجه به آنکه عشق امروزی، بسیاری از صحنه های واقعی رابطه های عاطفی را به تصویر می کشد، اکثر افرادی که آن را تماشا کرده اند می توانند متوجه درون رابطه اشخاص دیگر هم شوند. برخی افراد، همه چیز را در ظاهر می بینند؛ Modern Love به آن ها کمک می کند تا دیدی وسیع تر داشته باشند. آنه هثاوای و جان کارنی به عنوان کارگردانان اصلی این مجموعه شناخته می شوند. داستان این سریال بر اساس ستون هفتگی عشق امروزی که در نیویورک تایمز منتشر شده، نوشته و به تصویر کشیده شده است. 

این سریال که در ژانر های رمانتیک، کمدی، عاشقانه و آنتولوژی ساخته شده، محصولی از کشور آمریکا است. با توجه به کشور سازنده آن، مشخص است که عشق امروزی به زبان انگلیسی تولید شد. می توان از اندی گارسیا، اندرو اسکات، ان هتوی، جان استلری، جولیا گارنر، دو پتل، اولیویا کوک و جان گلگر جونیور به عنوان برخی از بازیگران Modern Love نام برد. تاد هافمن و جان کارنی به عنوان تهیه کنندگان اجرایی آن شناخته می شوند. عشق امروزی به تهیه کنندگی تریش هافمن ساخته شده است. 

این مجموعه تلویزیونی 2 فصل و 16 قسمت دارد که هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 30 الی 32 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه آمازون پرایم بود. قسمت اول آن در سال 2019 روی شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Modern Love

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که این سریال مناسب افراد زیر 15 سال نیست. با توجه به آنکه Modern Love توانسته در سایت IMDB امتیاز 8 را از آن خود کند، می توان آن را در دسته مجموعه های عالی قرار داد. یکی از دلایل مشخص و واضح این موفقیت را می توان در داستانش جست و جو کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.