دانلود سریال
Duck Dodgers

1762 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7611
10
/
7.7
IMDB Rating
39
/
39
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Duck Dodgers
دانلود سریال Duck Dodgers

خلاصه داستان سریال Duck Dodgers

این انیمیشن که یکی از سری های مجموعه لونی تونز است، ماجرا های خارق العاده ای را به تصویر می کشد. این ماجرا های شگفت انگیز در سریال Duck Dodgers، در مورد داجرز هستند. همان گونه که از نام این مجموعه تلویزیونی مشخص است، داجرز یک اردک بوده و می تواند با توجه به این مسئله، کار هایی که مربوط به شخصیتش است را انجام دهد. این اردک زبر و زرنگ با توجه به دلایلی که کسی چیزی از آن ها نمی داند، در 3 قرن پیش منجمد شده بود و حالا دوباره به زندگی باز گردانده شده است. 

وظیفه و البته هدف داجرز در این سری از مجموعه لونی تونز، این است که دنیا را نجات دهد. او در این مسیری که در پیش گرفته، تنها نبوده و به همراه دوستش که پورکی پیگ نام دارد، وارد سفینه فضایی می شوند تا وظایف خود را در سریال Duck Dodgers، به سرانجام برسانند؛ اما آن ها باید دنیا را از دست چه کسی نجات دهند؟ داجرز و دوستش وارد سفینه فضایی می شوند تا به مریخ رفته و با ملکه امپراتوری مریخ مبارزه کنند. البته آن ها سعی دارند همه چیز را بسیار مسالمت آمیز پیش ببرند و کار به جایی نکشد که بین شان جنگ شود. 

 

سریال Duck Dodgers

داک داجرز یا همان اردک داجرز، مجموعه ای تلویزیونی است که در ژانر های کمدی، کوتاه، اکشن و علمی تخیلی ساخته شده است. جو السکی فردی است که وظیفه کارگردانی آن را به عهده داشت. وین کوین و استیون درود به عنوان سازندگان اصلی Duck Dodgers شناخته می شوند. باب برگن، جو السکی، ریچارد مک گوناگل، جان اوورلی، تیا کریر و مایکل درون از صدا پیشگانی هستند که در این انیمیشن به ایفای هنرمندی پرداخته و به جای شخصیت های داستانی اصلی صحبت کرده اند. این انیمیشن محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

داک داجرز، مجموعه ای است که 3 فصل و 39 قسمت را در خود جای داده تا بتواند با این تعداد قسمت، در تایم زیادی بینندگان را سرگرم کند و زمان خوشی را برای آن ها بسازد. هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 22 الی 30 دقیقه را به خود اختصاص داده اند تا مخاطب در زمان تماشای Duck Dodgers، حوصله اش سر نرفته و با دیدنش کسل نشود. وارنر برادرز انیمیشن، به عنوان کمپانی شناخته می شود که وظیفه تولید داک داجرز را به عهده داشتند. وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه کارتون نتورک بود. 

اولین قسمت از این انیمیشن علمی تخیلی در تاریخ 23 اوت 2003 روی شبکه کاراتون نتورک قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Duck Dodgers

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که این مجموعه انیمیشنی مناسب سن افراد زیر 7 سال نیست؛ چرا که محتوای داستان داک داجرز برای افراد بالای 7 سال به تصویر کشیده شده است. Duck Dodgers توانست طی سال های 2003 الی 2005 و در واقع در طی 2 سال، نظر بینندگان را از همان قسمت اولیه جلب کرده و امتیازات مناسبی را نصیب خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-06-22 19:37:53
    ایول
  • 1400-06-26 15:43:25
    نمیشه از این سری کارتونای Loony Toons بیشتر بزارید؟ خداییش خیلی قشنگن، بهرحال ممنون بخاطر سایت خوبتون
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.