دانلود سریال
According to Jim

1187 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 37479
10
/
6.5
IMDB Rating
182
/
182
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال According to Jim
دانلود سریال According to Jim

خلاصه داستان سریال According to Jim

داستان این مجموعه تلویزیونی که با نام (به گفته جیم) شناخته می شود، در مورد مردی است که بسیار خوشبخت بوده و به نظر می رسد که زندگی آرامی دارد. این مرد در سریال According to Jim، جیم نام داشته و دارای 3 فرزند است. او به همراه همسر و همچنین فرزندانش در جایی ساکت و آرام و به دور از شلوغی های شهر زندگی می کند. به نظر می رسد همه چیز باید برای این مرد خوشبخت که در حومه شهر زندگی می کند، به خوبی و خوشی سپری شود؛ اما کل زندگی او در این مسائل خلاصه نمی شود و باید بخش های دیگر را هم در نظر داشت!

جیم، فردی است که به گروه موسیقی بلو علاقه زیادی دارد و همیشه موزیک های آن ها را گوش می دهد. البته علاقه مندی او به همین بخش محدود نشده و بسیاری از تیم های ورزشی شیکاگو را هم دوست دارد. می توان از تیم های شیکاگو بولز و شیکاگو برز به عنوان برخی از تیم های مورد علاقه جیم در سریال According to Jim نام برد. ماجرای اصلی که کمدی را به عنوان چاشنی اصلی این مجموعه نشان می دهد، در مورد اتفاقاتی است که این شخصیت اصلی با آن ها مواجه می شود. بسیاری از این اتفاقات مربوط به خواهر زن و برادر زنش هستند. 

 

سریال According to Jim

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های سیتکام و کمدی ساخته شده، به عهده افرادی با نام های تریسی نیومن و جاناتان استارک بود. آن ها توانستند وظیفه خود را به خوبی انجام داده و مجموعه تلویزیونی جذابی را برای مخاطبان به نمایش بگذارند. تمامی سکانس های According to Jim در آمریکا و به زبان انگلیسی ضبط و تصویربرداری شده اند. می توان از جیم بلوشی، لری جو کمپبل، کیمبرلی ویلیامز پایسلی، تیلور آتلیان، کونر رایبورن و بیلی برونو به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این سریال کمدی به ایفای نقش پرداخته اند. 

به گفته جیم، در 8 فصل و 182 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها در زمانی حدود 22 دقیقه خلاصه شده اند. رابرت هیث، مریستوفر جی نوارک و هری هانیگان، از تهیه کنندگان اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند. می توان از مارک گورویتز، جان پیسلی، وارن بل، دیوید فینی، ران هارت و جان دی بک به عنوان برخی از تهیه کنندگان اجرایی نام برد. تمامی قسمت های According to Jim، از شبکه ای بی سی آمریکا پخش شده اند. اولین قسمت از آن در تاریخ 3 اکتبر 2001 روی این شبکه رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال According to Jim

این مجموعه کمدی توانست تا فصل پنجم، بینندگان بسیاری را به سمت خود جذب کند و آن ها را به تماشای سریال ترغیب کند. اما از این فصل به بعد بود که مجموعه به گفته جیم، ریزش زیادی را در تعداد بینندگان مشاهده کرد. با توجه به همین مسئله و مهم تر از آن، داستان According to Jim بود که سایت IMDB امیتاز 6.1 را برای آن در نظر گرفت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.