دانلود سریال
Adam Ruins Everything

1405 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7287
10
/
8.1
IMDB Rating
65
/
65
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Adam Ruins Everything
دانلود سریال Adam Ruins Everything

خلاصه داستان سریال  Adam Ruins Everything

از انواع سریال های جذاب ساخته شده در حوزه نمایش تلویزیونی می توان به Adam Ruins Everything اشاره کرد که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. داستان این نمایش تلویزیونی درباره شخصی به نام آدام کانوور است که در مورد وقایع زندگی روزمره دیدگاه متفاوتی دارد و پرده از واقعیت ‌هایی بر می دارد که هر یک از انسان ها تفکر متفاوتی درباره آن دارند. داستان این سریال در مورد آموزش ابعاد مختلف زندگی است. درست مثل یک دوست که اطلاعات زیادی دارد و می خواهد این اطلاعات را در اختیار شما نیز قرار دهد. شما می توانید با این مسائل موافق یا مخالف باشید. آدام کانوور در داستان Adam Ruins Everything نشان می دهد که تا چه حد افکار غیر ضروری و ناگوار ما می تواند واقعیت داشته باشد و افکار ما در اتفاقات زندگی خودمان چه نقشی می ‌تواند ایفا کند.

کانوور از کالج هومور فارغ التحصیل شده و به بررسی واقعیت های وحشتناک و غیر ضروری زندگی می پردازد. این داستان جذاب و متفاوت تاثیر زیادی بر افکار عامه افراد دارد و به نوعی تفکر درباره نحوه تفکر است و نه در مورد چیز هایی که به آن می اندیشیم. دیدن این مجموعه تلویزیونی جذاب برای افرادی که افکار فلسفی دارند یا در مورد مسائل مختلف زندگی دیدگاه های گوناگونی دارند، بسیار مناسب است.  به طور مثال: شما در این سریال متوجه می ‌شوید که چرا گرفتن کفش های رایگان از شرکت های تولید کفش می تواند ضرر داشته باشد یا چرا نباید باقی مانده مواد غذایی را به انبار های مواد غذایی بسپارید. این مسائل در نگاه اول بسیار مطلوب به نظر می رسند و هر کسی به راحتی وسوسه می شود تا آن ها را انجام دهد‌؛ اما در پشت این قضایا چه واقعیت هایی می‌تواند باشد؟


سریال  Adam Ruins Everything

این نمایش تلویزیونی در ژانر کمدی ساخته شده و تولید آن در سال ۲۰۱۵ شروع شده است. بازیگران اصلی Adam Ruins Everything  هنرمندان خوش نامی مثل Adam Lustick،Adam conover و Emily Afford  هستند. کشور سازنده این سریال ایالات متحده آمریکا بوده و زبان اصلی آن انگلیسی است. ساختار اصلی این مجموعه تلویزیونی برجسته مستندوار بوده و بر اساس واقعیات زندگی ساخته شده است. دیدن آن محدودیت سنی ندارد و کاربران مختلف می ‌توانند آن را مشاهده کنند. به طور کلی این مجموعه ۳ فصل و ۶۵ قسمت دارد. کارگردانی این اثر خاص توسط پل بریگانتی، لورا مورفی، متیو پولاک و تیم ویلکیم انجام شده است. این نمایش تلویزیونی در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ برای اولین بار توسط شبکه TruTv پخش شد.


نقد سریال  Adam Ruins Everything

این مجموعه توانسته نقد های مثبتی از منتقدان و مخاطبان خود دریافت کند. Adam Ruins Everything در تشویق تفکر و نقد و کمک به بهبود توانایی انتقادی نقش مهمی دارد و اطلاعات آن طبق مفاهیم علمی است. به همین دلیل کاربران بسیاری نسبت به دیدن این نمایش کمدی شبه آموزشی علاقه مند هستند و از رویکرد کانوور قدردانی می کنند. رضایت ۸۸ درصدی کاربران از این مجموعه نشان دهنده ویژگی های مطلوب آن از دیدگاه کاربران و مخاطبان است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.