دانلود سریال
Extraordinary

1034 تعداد بازدید
User 2
10
/
7
AnimeList Rating
User 7.9K
10
/
7.8
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Extraordinary
دانلود سریال Extraordinary

خلاصه داستان سریال extraordinary

در سریال extraordinary جن یک دختر بیست و پنج ساله معمولی است که بدون امید و علاقه، در یک فروشگاه لوازم خانگی مشغول به کار است. مکانی که به نظر می رسد هر روز در آن یک کشمکش ذهنی وجود دارد. در این جهان، همه افراد ابرقدرت هایی متولد می شوند که معمولاً در سنین نوجوانی خود را نشان می‌دهند، متاسفانه جن هنوز هیچ قدرتی از خود نشان نداده و از زندگی خود ناامید است.

 

قدرت های فوق العاده 

جن از این واقعیت که سال های زیادی از تولد هجده سالگی او گذشته است و توانایی های ذاتی و فوق بشری او نمایان نشده است، بسیار ناامید و ناراحت است. برای او زندگی بدون قدرت، در دنیایی که هرکسی از جمله عزیزانش از قدرت برخوردار هستند، بسیار دشوار است.

رابطه جن با همکار و دوستش لوک، به طور‌ مداوم و به اندازه کافی حواس جن را پرت نگه می دارد تا به او کمک کند روحیه خود را حفظ کرده و در نگرش مثبتی درباره وضعیت خود داشته باشد. اما سوال اصلی این است؛ آیا جن می‌تواند در چنین جهانی زندگی کند؟

 

درباره سریال Extraordinary

داستان extraordinary ، یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی-ابرقهرمانی، و محصول کشور بریتانیا است که توسط اما موران ساخته شده است. این مجموعه در 25 ژانویه 2023، در هشت قسمت بر روی پلتفرم Disney Star در سطح بین المللی و بر روی پلتفرم آنلاین Hulu در ایالات متحده منتشر شد. 

همچنین این سریال، قبل از پخش فصل اول، برای پخش فصل دوم در 23 ژانویه 2023، تمدید شده است. امتیاز IMDB  این سریال 7.8 از ده است و در رده سریال های پرمخاطب و پربازدید محسوب می‌شود. در این مطلب تصمیم داریم به صورت اختصاصی به ارائه خلاصه و نقد این مجموعه بپردازیم. 

اگر شما هم یکی از طرفداران فیلم و سریال کمدی یا ابرقهرمانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

 

نقد سریال Extraordinary

این سریال تلاش دارد تا در ژانر کمدی ابرقهرمانی در کنار مجموعه‌‌ هایی همانند The boys قرار گیرد. اما وقتی که وقتی صحبت از طنز به میان می‌آید، گاهی محتوای زیادی برای ارائه ندارد.   برخی مواقع طنز در این سریال خنده ایجاد نمی‌کنند، و در بسیاری از جاها، طنز به اجبار و به خاطر شوک کمدی به مخاطب انجام می‌شود.

این مجموعه به قدری بر روی ارائه یک کمدی متمرکز است که فراموش کرده است تا به قسمت ابرقهرمانی بپردازد. پس از مدتی، سریال extraordinary بیشتر شبیه یک درام بزرگسالان به نظر می‌آید تا یک نمایش ابرقهرمانی. 

هیچ داستانی مبنی بر اینکه چرا همه افراد ابرقدرت هستند و چرا برخی از آنها این ویژگی را ندارند وجود ندارد. با توجه به تمدید شدن این سریال برای فصل دوم، امیدواریم تا در فصل دوم به همه آنها پاسخ داده شود.

اما موران نویسنده تلاش داشته است تا این مجموعه در هر دو ژانر جا کمدی- ابرقهرمانی قرار گیرد، اما با توجه به عملکرد فوق‌العاده بازیگران این سریال، این مجموعه بیشتر شبیه به یک سریال کمدی دارم است. 

اگر علاقه‌مند به سریال‌هایی همانند The boys ،what if یا how I met your mother هستید، از دیدن extraordinary لذت خواهید برد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.