دانلود سریال
Bo-ra! Deborah بورا! دبورا

1889 تعداد بازدید
User 5
10
/
8.2
AnimeList Rating
User 623
10
/
7.8
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Bo-ra! Deborah (بورا! دبورا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Bo-ra! Deborah (بورا! دبورا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال بورا دبورا 2023

این سریال سفر عاشقانه یئون بو را، یک مربی مشهور عشق و روابط عاشقانه که نویسنده موفق رمان های عاشقانه است و لی سو هیوک، مردی جذاب را دنبال می کند که با مسائل عاطفی دست و پنجه نرم می کند. سو هیوک به عنوان یک برنامه ریز در انتشارات، به راحتی تحت تأثیر قرار نمی گیرد و در ابتدا تصوری منفی از بورا دارد.  با این حال، خط زندگی آنها به طور غیر منتظره ای در هم پیچیده می شود و این دو به طور فزاینده ای به سمت همدیگه کشیده می شوند. این سریال در مورد عاشقانه بین دبورا، بزرگترین مربی عشق، و لی سو هیوک، مرد شیکی است که با هر مدل عشقی مبارزه می کند.

 

عوامل ساخت سریال کره ای Bo Ra Deborah 2023

سریال بورا دبورا (کره ای: 보라! 데보라) یک سریال تلویزیونی در حال پخش محصول کشور کره جنوبی است که یو این نا در نقش اصلی به همراه یون هیون مین، جو سانگ ووک، هوانگ چان سونگ، بازی می کند. بهمراه حضور افتخاری پارک سوجین.  سریال کره ای بورا دبورا اولین بار در دوازدهم آپریل 2023 در ENA پخش شد و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:00 به وقت چره جنوبی پخش می شود. همچنین برای پخش در سرویس استریم Amazon Prime Video در مناطق انتخاب شده در دسترس است. 
یو این نا یکی از ستارگان تلویزیون کره جنوبی است که از سال 2009 تا به الان مشغول فعالیت بوده‌ است. او در سریال های پر طرفداری از جمله سریال کره ای باغ مخفی، سریال گابلین، سریال کره ای گل برفی و سریال تو از ستاره ها اومدی به ایفای نقش پرداخته است. برای دانلود سریال Bo Ra Deborah 2023 به بالای صفحه مراجعه کنید.

 

عملکرد سریال کره ای Bo Ra Deborah 2023

سریال کره ای بورا دبورا اولین بار در دوازدهم آپریل 2023 پخش شد و تحسین مخاطبان را برای بازی بازیگر یو این نا به دنبال داشت. برخی از بینندگان از روند داستان که تا حدی در قسمت های ابتدایی تکراری بنظر می آید انتقاد کردند اما سریال بورا دبورا رو سریال کره ای جذاب و کشش داری توصیف کردند. این سریال پس از پخش دو اپیزود نمره 7.9 از ده رو از سایت مای دراما لیست بدست آورد. دانلود سریال بورا دبورا 2023 به طرفداران کی دراما هایی با ژانر عاشقانه کمدی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-01-27 22:37:08
    داستانش تینیجری نیست و مخاطباش یه کم نزدیک بزرگساله و از انتهای قسمت اول به نظر من خوب میشه و تا اینجاش که خوب بوده . خیلی وقته منتظر یه سریال با بازی یو این نا بودم و امیدوارم این سریال که خوب شروع شده خوب هم ادامه داشته باشه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.