دانلود سریال
Stealer: The Treasure Keeper دزد: نگهبان گنج

816 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 160
10
/
6.4
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Stealer: The Treasure Keeper (دزد: نگهبان گنج) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Stealer: The Treasure Keeper (دزد: نگهبان گنج) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Stealer: the treasure keeper

سریال دزد: نگهبان گنج داستان هوانگ دای میونگ، یک مقام دولتی را دنبال می کند که به طور ناگهانی مشکوک به ارتباط با یک سارق دارایی فرهنگی مرموز به نام اسکانک می شود. او سپس به یک تیم بازیابی دارایی های فرهنگی غیر رسمی به نام کارما می پیوندد تا دزد را شکار کند و با کسانی که نمی توان آنها را توسط قانون قضاوت کرد مبارزه کند. هوانگ دائه میونگ یک افسر عمومی در بخش تحقیقات ویژه اداره میراث فرهنگی است. زندگی او آسان است. او هرگز فرصت کسب درآمد اضافی را از دست نمی دهد و دوست دارد در زمان کار چرت بزند.  بنا به دلایلی، او مشکوک به ارتباط با دزد مرموز اسکانک است...

 

عوامل ساخت سریال Stealer: The Treasure Keeper 2023

سریال Stealer: The Treasure Keeper (کره ای: 스틸러: 일곱 개의 조선통보) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر اکشن و کمدی است که در حال پخش ساخت کشور کره جنوبی است. در این سریال بازیگرانی چون جو وون، لی جو وو، جو هان چول، کیم جائه وون و چوی به ایفای نقش می پردازند. این سریال در دوازدهم آپریل سال 2023 از شبکه tvN پخش شد و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 22:30 (به وقت کره جنوبی) پخش می شود. همچنین برای پخش در TVING و Viu در مناطق انتخاب شده در دسترس است.

 

عملکرد سریال کره ای Stealer: The Treasure Keeper

سریال کره ای دزد: نگهبان گنج از تاریخ دوازدهم آپریل شروع به پخش کرد و بعد از پخش چهار قسمت نقد های مثبت و نظرات خوبی رو دریافت کرد. سریال Stealer: The treasure keeper 2023 کمدی و طنز خوبی داره که با داستان جذابش کشش خوبی رو برای تماشا ایجاد میکنه. برای دانلود سریال Stealer: The treasure keeper 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سریال کره ای پس از پخش چهار قسمت نمره خوب ۷.۵ از ده از سایت آی ام دی بی و نمره ۸ از ده Mydramalist رو بدست آورد. دانلود سریال کره ای Stealer: The treasure keeper 2023 به طرفداران کی دراما های اکشن و کمدی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.