دانلود سریال
Ex-Addicts Club

473 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12
10
/
7.2
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ex-Addicts Club
دانلود سریال Ex-Addicts Club

خلاصه سریال Ex-Addicts Club

گذر از جدایی مانند تصادف با یک کامیون است. درد آزار دهنده است و روند بهبودی می تواند بی پایان به نظر برسد. باشگاه معتادان اکس یک گروه پشتیبانی معمولی نیست.  این یک گروه پنج نفره است که در تلاش برای غلبه بر سابق خود هستند و آنها گرد هم می آیند تا یک گروه حمایتی تشکیل دهند. هر یک از اعضا داستان و رویکرد متفاوتی برای برخورد با سابق خود دارند و تعامل آنها پویایی جذاب و سرگرم کننده را ایجاد می کند. این مانند یک بوفه از احساسات است و شما کم کم خودتون رو در حال ریشه یابی برای هر شخصیت برای یافتن مسیر بهبودی شان پیدا می کنید.

 

عوامل ساخت Ex-Addicts Club 2023 

سریال Ex-Addicts Club، یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی محصول کشور اندونزی است. این سریال از جدید ترین پروژه های سرویس استریم نتفلیکس است.  این نمایش به کارگردانی سلمان آریستو و کونتز آگوس برای اولین بار در بیستم آپریل 2023 پخش شد و در آن چیکو کورنیاوان، ریچل آماندا و آگاتا پریسیلا ایفای نقش می کنند که شما را به یک اندازه می خنداند و به گریه می اندازد. این سریال در یک فصل ده قسمتی ارائه شده است.

 

عملکرد سریال Ex-Addicts Club 2023

سریال Ex-Addicts Club در بیستم آپریل ۲۰۲۳ توسط سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد. آنچه این نمایش را از سایر کمدی ها متمایز می کند، پیش فرض قابل ربط آن است. چه کسی پس از جدایی برای ادامه کار تلاش نکرده است؟ لحن کمدی و شخصیت های مرتبط سریال، آن را برای هر کسی که درد دل شکسته را تجربه کرده است، به ساعاتی لذت بخش تبدیل کرده است.  متوجه خواهید شد که در موافقت با تقلای هر یک از شخصیت ها سر تکان می دهید و به مزخرفات طنز آنها می خندید. یکی از بزرگترین نقاط قوت سریال شخصیت های کاملاً مشخص آن است.  هر شخصیت، از جمله شخصیت های سابق آنها، شکل گرفته و شخصیت منحصر به فردی به آنها داده می شود. یکی متوهم است و نمی پذیرد که پارتنر سابق اش در حال ادامه زندگی اش است، در حالی که دیگری سعی می کند وزن عاطفی کل گروه را به دوش بکشد.  شخصیت دیگری سعی می کند تمام کارهای اشتباه سابق خود را نادیده بگیرد. این شخصیت ها هر فرد را متمایز می کنند و داستان های آنها را زنده می کنند. برای دانلود سریال Ex-Addicts Club به پایین صفحه مراجعه کنید. سریال Ex-Addicts Club لحظات خاصی نیز دارد که شما را با صدای بلند می خنداند. سریال باشگاه Ex-Addict Club کامل و بی نقص نیست. خطوط داستانی ممکن است گاهی کمی گیج کننده باشد و تمرکز بر لحظات کمدی می تواند تاثیر احساسی مبارزات شخصیت را از بین ببرد. اگر به دنبال یک درام سنگین هستید که اعماق دل شکستگی را بررسی کند، ممکن است دانلود سریال Ex-Addicts Club برای شما نباشد. اما اگر به دنبال یک کمدی سبک هستید که دیدگاهی تازه در گذر از جدایی ارائه می دهد، سریال باشگاه معتادان پارتنر سابق یک انتخاب عالی است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.