دانلود سریال
Oh! Youngsimi آه! یانگ شیم

775 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 52
10
/
6.6
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Oh! Youngsimi (آه! یانگ شیم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Oh! Youngsimi (آه! یانگ شیم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال کره ای اوه یانگ شیم 2023

اوه یانگ شیم مجرد و در 30 سالگی است.  او به مدت 8 سال به عنوان یک مجری برنامه تلویزیونی کار کرده است و می‌خواهد مردم را با برنامه های تلویزیونی اش بخنداند، اما همیشه برنامه هاش به دلیل محبوبیت پایین لغو می شدند. حرفه او اکنون در بحران است.  او این شانس را دارد که به عنوان یک برنامه آزمایشی یک برنامه سرگرمی عاشقانه تولید کند. برای این برنامه، بنیانگذار استارت آپ معروف مارک وانگ را به عنوان مهمان انتخاب می کند. او تعجب می کند که مارک وانگ، همان وانگ کیونگ ته است.  وقتی آنها کوچک بودند، وانگ کیونگ تائه عاشق اوه یانگ شیم بود و همیشه به او می گفت که چه احساسی نسبت به او دارد...

 

عوامل ساخت سریال Oh Young shim

سریال کره ای اوه یانگ شیم (به کره ای: 오! 영심이) یک مجموعه تلویزیونی ساخت کشور کره جنوبی در ژانر کمدی عاشقانه است که در آن سونگ ها یون در نقش اصلی به همراه لی دونگهه، لی مین جائه و جونگ وو یون بازی می کند. این سریال که بر اساس شخصیت های انیمیشن کره ای 1990 با عنوان Young-shim ساخته شده، یک درام اورجینال از جنی تی وی است و برای پخش در پلتفرم جنی تی وی در دسترس است. همچنین در 15 می سال 2023 در ENA پخش شد و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 (به وقت سئول) پخش می شود. فیلمبرداری سریال Oh! Young-shim تا اکتبر 2022 به پایان رسید. سونگ ها یون در نقش اوه یانگ شیم بازی می کند که یک کارگردان تولید سرگرمی با سابقه کاری هشت سال است، لی دونگهه در نقش وانگ کیونگ تائه (مارک وانگ) بازی می کند که مدیر عامل شرکت راه اندازی محبوبی است و لی مین جائه در نقش لی چای دونگ، همکار جوان یانگ شیم که علاقه پنهانی به او دارد به ایفای نقش می پردازد.

 

عملکرد سریال کره ای Oh Young shim 2023

سریال کره ای Oh Young shim در۱۵ می سال ۲۰۲۳ منتشر شد و قرار است در قالب ده قسمت پنجاه دقیقه ای منتشر شود. این سریال تا به الان نمره ۷.۶ از ده رو در وب سایت Mydramalist دریافت کرده است‌. برای دانلود سریال Oh Young shim با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. اینجای کار که تنها چند قسمت اول منتشر شده است، به نظر می رسد که این یک سریال کمدی، عاشقانه است که از هر دو طرف پر بار است. شخصیت یانگ شیم کمی شلخته، بسیار مصمم، کمی عجیب و غریب و بسیار دوست داشتنی است. او همچنین کمی غیر قابل پیش بینی به نظر می رسد. چه کسی می داند که در مرحله بعد چه خواهد کرد؟ اما از آنجایی که عشق دیرینه او در برنامه دوستیابی حضور دارد، آیا او واقعاً قرار است کنار بایستد و تماشای معاشقه او با دختران دیگر باشد؟ به نظر می رسد که شخصیت های زیادی برای پیگیری وجود دارد. با وجود اینکه ما فقط در قسمت های اول هستیم، یک چیز مسلم است - مثلث عشقی (بین چانگ دونگ، یانگ سیم، و مارک/کیونگ تائه) در حال شکل گیری است! دانلود سریال Oh! Young-shim به طرفداران کیدراما خایی با مضمون محل کار و صنعت سرگرمی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • P R
    1402-07-08 03:10:39
    سلام میخواستم بگم که برای قسمت های ۹ و ۱۰ کیفیت ۴۸۰p وجود نداره و وقتی می‌زنم ارور ۴۰۴ میده لطفا رسیدگی کنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.