دانلود سریال
Arnold آرنولد

593 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 13848
10
/
8
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Arnold (آرنولد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Arnold (آرنولد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Arnold 2023

 

مستند سه قسمتی Arnold، زندگی پرحادثه، متنوع و پر دستاورد آرنولد شوارتزنگر را بررسی می کند. اپیزود های یک ساعته تقریباً بین سه مرحله اصلی زندگی بزرگسالی و حرفه ای او تقسیم می شوند: اپیزود «ورزشکار» درباره دوران کودکی و دوران او به عنوان یک بدنساز قهرمان است. اپیزود "بازیگر" در مورد فعالیت چند دهه ای او به عنوان یک ستاره اکشن و کمدی در لیست A است و اپیزود "آمریکایی" به بررسی حرفه سیاسی او، از جمله تصدی وی به عنوان فرماندار کالیفرنیا در سال های 2003 تا 2011 می پردازد.

 

عوامل ساخت سریال آرنولد 

سریال Arnold یک مجموعه تلویزیونی در ژانر  مستند و بیوگرافی از زندگی آرنولد شوارتزنگر است که در قالب ۳ قسمت منتشر شده است. سریال Arnold محصول سال ۲۰۲۳ نتفلیکس آمریکا است. سریال آرنولد به کارگردانی لسلی چیلکات ساخته شد و خود آرنولد شوارتزنگر در آن ظاهر شده است. سریال Arnold 2023 زندگی آرنولد شوارتزنگر را دنبال می‌کند، از روز های وزنه برداری گرفته تا موفقیت هایش در هالیوود، دوران خدمت به عنوان فرماندار کالیفرنیا و شادی ها و نوسانات زندگی خانوادگی اش. آرنولد شوراتزنگر بازیگر و بدنساز و سیاست مدار اتریشی آمریکایی است. او برای بازی در فیلم Stay hungry 1976 برنده جایزه گلدن گلوب شد. او همچنین با نقش ترمیناتور یا همان نابود گر در سری فیلم های Terminator به شهرت زیادی رسید. او در فیلم هرکول در نیویورک سال 1969 نقش هرکول رو بازی کرد. او آخرین همکاری خود با جیمز کمرون رو در فیلم دروغ های حقیقی 1994 داشت.

 

عملکرد سریال آرنولد 2023

عوامل Arnold 2023 در تاریخ هفت جون سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس منتشر شد. در اپیزود اول، آرنولد در مورد دوران کودکی خود در تال، اتریش صحبت می کند و درباره کودکی سختی که او و برادرش در زمان پدرش داشتند، صحبت می کند، پدرش که یک رئیس پلیس سابق بود و در طول جنگ جهانی دوم به حزب نازی پیوست. پدرش گوستاو عادت داشت آرنولد را با برادر بزرگترش ماینهارد برای همه چیز به رقابت وادار کند، اغلب بچه هایش را کتک می زد - که آرنولد آن را به PTSD پس از جنگ نسبت می داد - و به پسرانش می گفت: "هر کاری که انجام می دهید، مفید باشید."  آرنولد هنگامی که به دوران نوجوانی خود رسید، در مورد دنیای خارج از اتریش آموخت و احساس کرد که به جای دیگری تعلق دارد - در نهایت، او متوجه شد که اون جای دیگر ایالات متحده است. یکی از چیزهایی که در حین تماشای سریال Arnold آموختیم این است که آرنولد شوارتزنگر فردی نیست که زیاد در خود تأمل کند. دانلود سریال Arnold 2023 به طرفداران بازیکر و ورزشکار آرنولد شوراتزنگر به شدت پیشنهاد می شود. بازگویی او از زندگی اش بسیار حرفه ای است، عموماً به نکات برجسته و خوب توجه می کند و خیلی عمیق روی بخش های منفی تمرکز نمی‌کند. بله، این سریال با بحث های آرنولد در مورد رابطه ای که در نهایت به ازدواج او با ماریا شرایور پایان داد، خبرساز شده است و او به اتهامات تجاوز جنسی که در طول سال ها به او وارد شده بود پاسخ می دهد. اما، با قضاوت بر اساس قسمت اول، به نظر نمی رسد که او در راه بازتاب یا ارائه مذبور کار زیادی انجام دهد. این به احتمال زیاد موقعیتی است که در آن او در مورد آنچه اتفاق افتاده است موضوعیت دارد، اما لزوماً چیزی را اعتراف نمی کند یا سرزنش نمی کند. برای دانلود سریال Arnold 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.