دانلود سریال
All That We Loved همه چیزهایی که دوست داشتیم

661 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 151
10
/
7.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال All That We Loved (همه چیزهایی که دوست داشتیم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال All That We Loved (همه چیزهایی که دوست داشتیم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال All That We Loved

گو یو یک دانش آموز 18 ساله دبیرستانی است. او از هیچی نمی ترسه و چیز های زیادی را دنبال می کند. او در بازی بسکتبال عالی است.  دوستش گو جون هی در همان دبیرستان درس می خواند. نمره آکادمیک گو جون هی همیشه رتبه اول مدرسه اوست. او از نظر جسمی ضعیف است و به کمک گو یو پیوند کلیه انجام داده است. از آن زمان، گو جون هی از سندرم حافظه سلولی (خاطرات منتقل شده از طریق سلول های پیوند عضو) رنج می برد. گو یو و گو جون هی، همزمان عاشق یک دانشجوی انتقالی هان سو یون می شوند. هان سو یون زیبا و باهوش است، اما رازی دارد که باعث می شود از دیگران فاصله بگیرد...

 

عوامل ساخت سریال کره ای All That We Loved

سریال همه چیزهایی که دوست داشتیم (به کره ای: 우리가 사랑했던 모든 것) یک مجموعه تلویزیونی در حال پخش محصول کشور کره جنوبی است. سریال All That We Loved در سال ۲۰۲۳ است که در آن بازیگرانی چون اوه سهون، جو جون یانگ و جانگ یئو بین بازی می کنند. این سریال کره ای از 5 تا 26 مه 2023 در روزهای جمعه TVING در ساعت 14:00 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین این سریال کره ای برای پخش در Viki و Viu در مناطق انتخاب شده در دسترس است. اوه سهون عضو گروه کیپاپ معروف اکسو، در نقش گو یو که یک نابغه بسکتباله و به بهترین دوستش جون هی کلیه اش رو اهدا می کند ایفای نقش می کند. جو جون یانگ در نقش گو جون هی بهترین دوست یو که ضعیف است و نیاز به پیوند کلیه دارد اما پس از دریافت آن درگیر "حافظه سلولی" می شود. جانگ یئو بین در نقش هان سو یون دختریه که هم یو و هم جون هی عاشقش می شوند. او ظاهر زیبا و مغزی شفاف دارد، اما راحت به مردم نزدیک نمی شود.

 

عملکرد سریال All That We Loved 2023

قسمت اول سریال کره ای همه چیزهایی که دوست داشتیم از تاریخ 5 می 2023 تا تاریخ 26 ماه می برنامه ریزی شده است. برای دانلود سریال All That We Loved با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سریال در قالب 8 قسمت، جمعه ها در ساعت 4 عصر به وقت سئول منتشر می شود. طرفداران سهون عضو گروه محبوب کیپاپ اکسو از این مینی سریال کره ای استقبال کردند. هرچند از ورژن بزرگسالی که برای کاراکتر ها استفاده شده بود ناراضی بودند. تماشای این درام لذت بخش بود. دانلود سریالAll That We Loved 2023 به طرفدارن اکسو، سهون و کیدراما هایی در ژانر جوان پیشنهاد می شود. نسخه های جوان بازیگران خوبی بودند. خوبه که داستان طولانی نشد چراکه چیز دیگری برای ارائه باقی نمونده بود. سریال All That We Loved در وبسایت Mydramalist نمره 7.7 از ده را بدست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.