دانلود سریال
Royal Doctor دکتر وفادار

645 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 27
10
/
8.2
IMDB Rating
22
/
22
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال تایلندی Royal Doctor (دکتر وفادار) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال تایلندی Royal Doctor (دکتر وفادار) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال دکتر وفادار 2023

بوآ، یک دانشجوی پزشکی از عصر 5G امروزی، به طور مرموزی به دوران سلطنت شاه راما سوم - دوران طلایی طب سنتی تایلند - بازمی گردد. او بلافاصله به دنیایی ناشناخته پرتاب می شود که در آن متحدان و رقبای خود را پیدا می کند، روش های مدرن او به ناچار با سنت های قدیمی در تضاد است...

 

عوامل ساخت سریال Royal Doctor

سریال دکتر وفادار (تایلندی: หมอหลวง) یک درام تلویزیونی تایلندی در ژانر دورهمی، کمدی رمانتیک از شرکت Sonix Boom 2013 Limited Thong-on است. در سریال دکتر وفادار Kimberley Anne Woltemas در نقش بوآ، همراه با Masu Junyangdikul، Napapa Tantrakulangiyant,Anpapa Tantrakulitita, Charteryat هنرنمایی می کنند. Thong-Ek Mor Ya Tha Chalorng دنباله درام Thong-Ek Mor Ya Tha Chalorng است.

 

عملکرد سریال Royal Doctor 2023

مانند هر درام پزشکی دیگری که وجود دارد، این یک استثنا در آموزش بینندگان نیست، با این حال من نمی دانم هر درمان چقدر قابل قبول است، تماشای آن سرگرم کننده بود. برای دانلود سریال Royal Doctor 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. روش های دارویی در درام دکتر وفادار باید به شدت بر اساس زندگی واقعی باشد. در اواسط راه مکث کردم و در گوگل جستجو کردم که کدام مواد چه کاری انجام می دهند و جستجوی آن برایم جالب بود حتی اگر قسمت بزرگی از آن به زبان تایلندی بود. طب و مفهوم کلی پزشکان تاریخی در کل جذاب بود. شخصیت ها خیلی سرگرم کننده بودند. دانلود سریال Royal Doctor 2023 به طرفداران سریال های تایلندی ژانر پزشکی پیشنهاد میشه. همه نقش خانواده معمولی را داشتند. قسمت عاشقانه یک ساخت زیبا بود.  شیمی آنها درجه یک بود. عصبانیت آنها به مشاجره با دوستان و عاشقان تبدیل شد بسیار شایان ستایش. نظراتی وجود دارد مبنی بر اینکه آنها دوست نداشتند چگونه عاشقانه به عقب رانده شود، اما من شخصاً فکر می کنم که آنها برای درک احساسات خود به مبارزه و خطر نیاز داشتند. داستان فوق‌العاده بود، اما دلیل اینکه فقط هشت ستاره گرفت، این بود که سرعت روایت آن مناسب نبود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.