دانلود سریال
The Matchmakers خواستگاران

1441 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 413
10
/
7.5
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Matchmakers (خواستگاران) با زیرنویس فارسی به صورت کامل
دانلود سریال کره ای The Matchmakers (خواستگاران) با زیرنویس فارسی به صورت کامل

خلاصه سریال Matchmakers 2023

سیم جونگ وو یک مرد جوان باهوش و خوش تیپ است. او جوان ترین کسی بود که در آزمون دولتی اول شد، اما او برای تبدیل شدن به شوهر شاهزاده خانم انتخاب شده است. در مراسم عروسی آنها، شاهزاده خانم به طور ناگهانی درگذشت. زندگی سیم جونگ وو تغییر کرد و او بدبخت ترین مرد شد. طبق رسم دوره چوسون، او قادر به تصدی پست دولتی نیست و نمی تواند دوباره ازدواج کند. سپس با جونگ سون دیوک درگیر می شود. جونگ سون دیوک بیوه ای است که شوهرش پسر دوم معاون اول نخست وزیر بود. او مخفیانه زندگی دیگری را با نام مستعار Yeo Joo Daek می گذراند. او به عنوان Yeo Joo Daek به عنوان یک خواستگار و همچنین دستفروش اقلام زنانه مانند لوازم آرایشی و لوازم جانبی کار می کند...

 

عوامل ساخت سریال کره ای Matchmakers 2023

سریال Matchmakers (به کره ای: 혼례대첩) یک مجموعه تلویزیونی در حال پخش کشور کره جنوبی است. در این سریال ستارگانی چون روون و چو یی هیون هنرنمایی می کنند. سریال کره ای Matchmakers اولین بار در 30 اکتبر 2023 در KBS2 پخش شد و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 21:45 (به وقت سئول) پخش می‌شود. همچنین برای پخش در Wavve در کره جنوبی و در Viki و Viu در مناطق انتخاب شده در دسترس است. این سریال داستان یک بیوه جوان به نام شیم جونگ وو (رووون) و یک بیوه جوان به نام جونگ سون دئوک (چو یی هیون) را روایت می کند که با یکدیگر متحد می شوند تا با چهار دختر جوان که نماینده چوسون هستند ازدواج کنند. روون در نقش شیم جونگ وو، یک محقق کنفوسیوس که جوانترین فردی است که در آزمون خدمات دولتی ایالتی قبول شده است، چو یی هیون در نقش جونگ سون دئوک، که یک بیوه و دومین عروس جواویجونگ است، در نقش یئو جوداک، بهترین خواستگار و فروشنده بنگمول در هانیانگ ظاهر می شود. در 5 ژوئیه 2023، روون و چو یی هیون حضور خود را در این سریال تایید کردند.

 

عملکرد سریال کره ای خواستگاران

سریال کره ای تاریخی با لحن خنده دار روون از سریال Destined with You با کمدی عاشقانه بعدی خود که اتفاقاً یک داستان تاریخی است، دوباره روی پرده باز می گردد. با بازی در کنار چو یی هیون، «Matchmakers» درباره دو بیوه به نام های شیم جونگ وو و جونگ سون دیوک است که توسط خانواده سلطنتی تحت فشار قرار می گیرند تا با سه دختری که معرف مشکل اسپینستر در سلسله چوسون هستند، ازدواج کنند. هر دوی آن ها شخصیت های متفاوتی دارند و جونگ سون دیوک زندگی دوگانه ای دارد که از نزدیک محافظت می شود. برای دانلود سریال Matchmakers 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این درام بسیار بر آداب و رسوم و سنت هایی است که بیوه ها را در چوسون باستانی گره می زد.  اکنون، بیوه ها به طور خاص تحت تأثیر قرار نگرفتند، اما شیم جونگ وو از این رو رنج می برد که او هویت خاصی دارد. شما نمی توانید پوچ بودن موقعیت آنها را زیر سوال ببرید زیرا ما در مورد زمان هایی صحبت می کنیم که ارتدوکس و متعصب بودند. دانلود سریال Matchmakers 2023 به طرفداران ژانر تاریخی سریال های کره ای و طرفداران راوون پیشنهاد میشه. دو اپیزود اول به خوبی کاراکتر های اصلی را معرفی می کنند، زیرا نگاهی اجمالی به زندگی آن ها داریم. به زودی دیوک یک شخصیت هیجان انگیز و رضایت بخش را رهبری می کند، در حالی که جونگ ووک کسل کننده و نافرجام است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.