دانلود سریال
Pyramid Game بازی هرم

971 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 634
10
/
8
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Pyramid Game (بازی هرم) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال کره ای Pyramid Game (بازی هرم) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال بازی هرم

سونگ سو جی به دبیرستان دخترانه باکیون در سئول منتقل می شود. در اولین روزی که به مدرسه جدیدش رفت، متوجه شد کلاسش به طور کلی آرام است، اما همچنین کمی عجیب است. او باید در یک رای عجیب به نام بازی هرم شرکت کند. این بازی ماهی یک بار برگزار می شود و مانند رای محبوبیت است، اما دانش آموزی که کمترین رای را کسب کند، "F" می گیرد و هدف خشونت مدرسه قرار می گیرد. سونگ سو-جی تعداد آرا را به دست نمی آورد و هدف بعدی می شود. او توسط همکلاسی هایش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و به نظر می رسد هیچ کس در کلاس او به این موضوع اهمیت نمی دهد. سونگ سو-جی سعی می کند از مخمصه خود خارج شود و همچنین سعی می کند بازی هرم را در مدرسه خود پایان دهد.

 

سریال بازی هرم

 

عوامل ساخت سریال Pyramid Game

سریال بازی هرم (کره ای: 피라미드 게임) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر بقای هیجان انگیز و روانشناختی محصول جدید کشور کره جنوبی است. این سریال بر اساس وبتون ناور به همین نام توسط دالگونیاک، داستان یک دبیرستان دخترانه را روایت می کند که در آن از نظرسنجی های محبوبیت برای رتبه بندی دانش آموزان در کلاس استفاده می شود و رفتار متفاوت منجر به خشونت در مدرسه می شود. در 29 فوریه 2024 در TVING منتشر شد و دو قسمت هر پنجشنبه ساعت 12:00 (به وقت سئول) منتشر می شود.
در این سریال کیم جی یون در نقش سونگ سو جی: دانش آموز انتقالی در کلاس 2-5 دبیرستان دخترانه باکیون است. او مهارت های اجتماعی خوب و شخصیتی سرراست دارد، سپس درگیر یک بازی هرمی می شود. جانگ دا آه در نقش بک هارین، شاهزاده خانم کلاس 2-5 دبیرستان دخترانه باکیون. او همیشه به خاطر رفتار ملایم و باوقارش محبوب است، اما شخصیتی حیله گر دارد. همچنین ریو دا این سریال در نقش میونگ جا یون هنرنمایی می کنند.

 

سریال Pyramid Game

 

عملکرد سریال Pyramid Game

در مارس 2023، TVING اقتباس درام از وبتون Pyramid Game را تایید کرد که توسط Dalggonyak نوشته و تصویر شده است. تیم تولید TVING تایید کرد که تاریخ انتشار سریال بازی هرم را در 29 فوریه 2024 خواهد بود، با چهار قسمت انتشار همزمان و سپس هر پنجشنبه دو قسمت تا 21 مارس 2024 پخش خواهد شد.
سوالاتی مثل چرا کادر آموزشی اینقدر بی کفایت هستند؟ این بچه ها والدین ندارن؟ آیا در یک سیستم آموزشی هیچ نوع اقتدار غالبی وجود ندارد که نوجوانان را کنترل کند؟ باعث می شود بیننده حس کند مشکلات منطقی متعددی وجود دارد که احتمالاً بدون توجه به پاسخ آنها رها می شوند، فقط بر این اساس که کل مفهوم بازی ها را خراب می کند. علیرغم این نقص فاحش، بازی هرم هنوز هم یک تریلر ارزشمند است که شما را روی لبه صندلی می نشاند. برای دانلود سریال Pyramid Game 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این نمایش همچنین انعکاس کوبنده ای است – اگرچه قطعاً بیش از حد دراماتیزه شده است – انعکاسی از پیامدهای خشونت فیزیکی و روانی که در فضاهای فرضی امن رخ می دهد و آنچه باید انجام شود تا یک بار برای همیشه ریشه کن شود.
تماشای صحنه های قلدری سوجی بسیار سخت است و نمی دانم که آیا قلدری واقعا تا این حد در دبیرستان های کره جنوبی اتفاق می افتد؟ این نمایش به هیچ وجه یک ساعت ساده نیست. به نظر می رسد این سریال قرار است در مورد خیانت باشد و قسمت اول باعث می شود باور کنم که این یک تماشای ناراحت کننده اما جذاب خواهد بود. دانلود سریال Pyramid Game 2024 به طرفداران کیدراما های انتقامی و خیانت با فضای مدرسه پیشنهاد میشه. با سه قسمت دیگر که قبلاً منتشر شده است، من مشتاقانه منتظر هستم تا ببینم سازندگان با این تریلر روانشناختی می‌خواهند به چه نتیجه ای برسند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-01-18 11:34:04
    سریال خوبیه پیشنهاد میشه ، من یچیزی رو فهمیدم اگه دخترید سنتون بالا بود خواستید جوون بنظر برسید موهاتون رو چتری بزنید 😂 سونگ سوجی (بونا ) 28 سالشه ولی مثل دختر 15 16 ساله ها هست سونگ سوجی و ایم یه ریم خیلی کراشن
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.