دانلود سریال
Missing Crown Prince ولیعهد گمشده

614 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 275
10
/
7
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Missing Crown Prince بدون سانسور - ولیعهد گمشده
دانلود سریال کره ای Missing Crown Prince بدون سانسور - ولیعهد گمشده

خلاصه سریال ولیعهد گمشده

یک درام کمدی رمانتیک که در چوسان اتفاق می افتد و درباره یک ولیعهد است که توسط زنی ربوده می شود…

 

عوامل ساخت سریال Missing Crown Prince

سریال ولیعهد گمشده (به کره ای: 세자가 사라졌다) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی با بازی سوهو از اعضای گروه کیپاپ اکسو، هونگ یه جی، میونگ سه بین، کیم جو هون و کیم مین کیو است. اولین قسمت آن در MBN در 13 آوریل 2024 منتشر شد و هر شنبه و یکشنبه پخش می شود.  
داستان Missing Crown Prince در چوسان قدیم اتفاق می افتد، این سریال در مورد یک ولیعهد است که توسط زنی که قرار است همسرش شود، ربوده می شود. در حالی که این دو برای نجات جان خود فرار می کنند، عشق بین آنها شکوفا می شود.

 

عملکرد سریال ولیعهد گمشده

این سریال توسط کیم جی سو و پارک چول نوشته شده است که هر دوی آنها سریال Bossam: Steal the Fate (2021) را نوشته اند و به کارگردانی کیم جین من که در سریال های Kill Me, Heal Me (2015) و Stealer: The Treasure Keeper (2023) شایستگی خودش را ثابت کرده بود. فیلمبرداری سریال در سال 2023 آغاز شد. برای دانلود سریال Missing Crown Prince 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این نمایش ضمیمه ای از پیش درآمد محبوب یعنی سریال «Bossam: Steal the Fate» است. این یک داستان جاسوسی و سیاسی است که یک ولیعهد را در حال فرار به تصویر می کشد. در دو قسمت اول اتفاق زیادی نمی افتد و سرعت آن بسیار عجیب است. من عاشق تماشای هونگ یه جی در سریال «آهنگ عاشقانه برای توهم» بودم که اخیراً به پایان رسیده است و بخاطر همون منتظر شروع این نمایش بودم. افسوس، به نظر می رسد که او در حال بازی در نقش های کلیشه ای است زیرا چوی میونگ یون کاملاً شبیه یون وول (آهنگ عاشقانه برای توهم) است. سوهو سعی می کند با اجرای خود از یک ولیعهد بی خیال، بینندگان را تحت تاثیر قرار دهد، اما به نظر می رسد فیلمنامه علیه او کار می کند. دانلود سریال Missing Crown Prince 2024 به طرفداران کیدراما های تاریخی اللخصوص طرفداران اکسو و سوهو پیشنهاد ویژه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-02-02 13:14:11
    موقع دانلود این اروررو میزنه 404Not Found
    • 1403-02-02 13:14:25
      درود، در حالت رایگان اینطور بود که رفع شد
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.